کد خبر: ۲۹۱۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
زنان انقلابی بحرین با الگو گرفتن از حضرت زینب سلام الله علیها مقاومت کرده اند و علیه جبهه باطل ایستاده اند و در این مسیر نیز دردها و رنج های بسیار زیادی کشیده اند و مورد اهانت زیادی از سوی آل خلیفه و آل سعود که فرعون زمانه هستند ..
به گزارش598 به نقل از شیعه آنلاین، اوایل دسامبر هر سال در کشور بحرین به عنوان "روز زن در بحرین" شناخته می شود.

به همین مناسبت جنبش 14 فوریه که مسئول هماهنگی انقلاب بحرین به شمار می رود، بیانیه ای صادر کرد که بخش هایی از این بیانیه به شرح ذیل است:

زنان مؤمن، مجاهد و صبور در بحرین توانسته اند بهترین شکل از ایمان، استقامت، پایداری، جهاد و مبارزه را به تصویر بکشند. این مسأله مربوط به امروز نیست بلکه این کار را از ده ها سال گذشته انجام داده اند اما از آغاز انقلاب 14 فوریه 2011 میلادی تاکنون، روز به روز بر این ایمان، استقامت، پایداری، جهاد و مبارزه افزوده شده است.

این زنان با قدم نهادن در میدان فعالیت سیاسی، به زیبایی و با قدرت هر چه تمام تر در مقابل ظلم، ستم و دیکتاتوری دیکتاتوران آل خلیفه ایستاده اند. هزاران تن از این زنان را در میدان اللؤلؤ دیده ایم که در کنار مردان در تظاهرات، اعتراضات، اعتصابات و تجمعات مختلف شرکت کرده اند و در این راه هم شهید داده اند و بسیاری از آنان زخمی شده و ضمن بازداشت، شکنجه شده اند.

زنان انقلابی بحرین با الگو گرفتن از حضرت زینب سلام الله علیها مقاومت کرده اند و علیه جبهه باطل ایستاده اند و در این مسیر نیز دردها و رنج های بسیار زیادی کشیده اند و مورد اهانت زیادی از سوی آل خلیفه و آل سعود که فرعون زمانه هستند، قرار گرفته اند، همه اینها تنها برای حفظ دین و دفاع از اسلام، عدالت، آزادی و کرامت بوده است.

تعداد زیادی از این زنان همچنان در زندان ها به سر می برند، تنها به جرم حضور در میدان اعتراض و شعار دادن علیه آل خلیفه. بدون شک خداوند متعال اجر و ثواب این استقامت را به این زنان بحرین خواهد داد همانطور که در آیه ای از قرآن کریم آمده: وإستجاب لهم ربهم أني لا أضيع عمل عامل منکم من ذکر أو أنثى بعضکم من بعض.
جنبش انقلاب 14 فوریه بحرین
منامه – بحرين
3 دسامبر 2011 میلادی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها