کد خبر: ۲۹۱۹۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
همزمان با دهه مبارک فجر سومین یادواره شهدای بانک صادرات ایران با حضور جمعی از بسیجیان و اعضای انجمن اسلامی بانک و دستگاههای مختلف و خانواده ٩٠ شهید این بانک از سراسر کشور در مشهد برگزار شد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم که با حضور خانواده های ٩٠ شهید و جمع کثیری از مدیران عالی، بسیجیان و اعضاء انجمن اسلامی این بانک و به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد مهندس پیشرو در این مراسم معنوی ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه شهدا گفت : دستاوردهای امروز ما ثمره ریخته شدن خون شهداست و جایگاه آنها رفیع و مراتب والایی دارند .
وی افزود: برای شکل گیری هر انقلابی سه عنصر لازم است که ارکان هر انقلابی هستند و در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز شاهد این سه عنصر بودیم. عنصر معنوی که همان جهان بینی و ایدئولوژی قوی مکتب اسلام بود و عنصر رهبری و مردم نیز دو عنصر انسانی این انقلاب بودند و این سه رکن دست به دست هم دادند تا این رستاخیز عظیم را رقم زدند .
مهندس پیشرو تصریح کرد: دهه مبارک فجر سرآغاز و تولد دوباره اسلام و بخشی از تاریخ کشور و نقطه عطفی است که گذشته را از آینده متمایز کرد در گذشته سیستم طاغوتی که بر کشور حکمرانی می کرد آحاد مردم را به چشم غالب و مغلوب و سلطان و رعیت می پنداشتند و خود را فرمانروا و حکمران مردم می دانستند و امام با این حرکت و خیزش انقلابی و اسلامی، این الگوی حکومتی را از بین برد.
وی با اشاره به نقش و جایگاه بانک در خدمت به انقلاب گفت: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از با سابقه و بزرگترین بانکهای کشور نقش برجسته ای در عرصه اقتصادی داشته و با تقدیم ٩٠ شهید به انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی نیز وظیفه خود را به خوبی ایفاد کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها