کد خبر: ۲۹۲۱۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
ژروم شامپاين، يکي ديگر از رقباي سپ بلاتر براي انتخابات دوره ي بعد فيفا، از کانديداتوري خود کنار کشيد.
به گزارش "ورزش سه"، طبق قوانین جدید، حمایت 5 فدراسیون فوتبال از یک کاندید الزامی است. مدیر سابق روابط بین الملل فیفا، به نظر تمامی موارد لازم برای کاندیداتوری را در اختیار نداشت و حالا خود از رقابت برای ریاست فیفا کنار کشید. طیق قوانین فیفا، کاندیدها باید حداقل 5 نامه از فدراسیون ها در اختیار داشته باشند و تا روز 29 ژانویه به فیفا تحویل می‌دادند و شامپاین، فقط 3 نامه در اختیار داشت.

او درباره کنار کشیدن از کاندیداتوری اش گفت:" باید اعلام می‌کردم که موفق نشدم 5 نامه حمایت از فدراسیون های مختلف را در اختیار داشته باشم. من از 3 فدراسیونی که از من حمایت کردند، بسیار تشکر می‌کنم. بعضی دیگر از روئسای فدراسیون ها نیز با دلایل منطقی،عدم حمایتشان از من را توضیح دادند و من نیز قانع شدم. بعضی از این فدراسیون‌ها، کاندید دریافت میزبانی رقابت‌های مختلف هستند و از این که حمایتشان از من، ممکن بود در پایان به از دست رفتن حق میزبانی منجر شود، این کار را انجام ندادند. آنها از لحاظ اقتصادی، خیلی روی این میزبانی حساب باز کرده اند."

بدین ترتیب، شاهزاده بن ال حسین ، مایکل فن پراگ و لوئیس فیگو ، رقبای بلاتر برای ریاست فیفا در انتخابات پیش رو خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها