کد خبر: ۲۹۲۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
يک حزب مخالف نظام دمشق تاکيد؛
معاون هماهنگ کننده انجمن هماهنگي نيروهاي تغيير دموکراتيک در سوريه (از مخالفان نظام سوريه) مخالفت خود را با درخواست نماينده کويت در اتحاديه عرب مبني بر دخالت خارجي براي حمايت از غيرنظاميان در سوريه اعلام کرد.


به گزارش سرويس بين اللمل 598 به نقل از شبكه العالم "صالح مسلم محمد" يکشنبه درباره اظهارات نماينده کويت در اتحاديه عرب مبني بر اينکه "اوضاع در سوريه از مرحله تحريم ها فراتر رفته و بايد وارد مرحله دخالت براي حمايت از غيرنظاميان شود" تصريح کرد: ما از اين رويکرد حمايت نمي کنيم در عين حال نمي توانيم آن چه از50 سال پيش تاکنون در سوريه گذشته است را پنهان نگه داريم.

وي افزود: در اين مدت استبداد و سرکوب از همه نوع در سوريه جريان داشته و چون نتوانسته ايم مشکلات خود را در داخل حل کنيم؛ دست هاي خارجي به سوي کشورمان دراز شده است.

دولت سوريه با اعلام گفت وگوي ملي درصدد جلب حمايت مخالفان و همه گروه ها براي جلوگيري از خون ريزي بيشتر و ايجاد آشوب در کشور و ايجاد اصلاحات سياسي براي تحقق دموکراسي و مشارکت همه گروه ها در حکومت است.

منابع خبري روسي و برخي منابع غربي اخيرا از دخالت غرب به همراه متحدان منطقه اي آن در سوريه از طريق حمايت از گروه هاي مسلح براي فشار بر دمشق و سرنگوني نظام حاکم پرده داشتند.

مسلم محمد از مخالفان وطن پرست نظام سوريه تاکيد کرد: ما به هيچ وجه از دخالت بيگانه حمايت نمي کنيم به همين سبب اعتقاد داريم که اعمال فشار بر حکومت سوريه مي تواند به آن بفهماند که چگونه بايد به طور مسالمت آميز با مردم تعامل داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده انجمن هماهنگي نيروهاي تغيير دموکراتيک در سوريه اظهار داشت: جامعه جهاني بايد تحريم ها ضد سوريه را اجرايي کند تا دولت سوريه رويکرد خود را تغيير دهد.

وي درعين حال از تاثير منفي تحريم هاي وضع شده بر ملت سوريه سخن گفت و افزود: ما خواهان تحريم هايي هستيم که به ملت سوريه آسيب نرساند؛ تحريم ورود کالاهاي راهبردي و سفرهاي هوايي به ملت سوريه آسيب خواهد زد به همين سبب از کميته وزارتي اتحاديه عرب انتظار داريم در برخي از تحريم هاي اعمال شده بر سوريه بازنگري کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها