کد خبر: ۲۹۲۵۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
قلعه نویی:
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حرکت عنایتی حرکت کل ملت ایران بود که از بازیکن مجموعه باشگاه استقلال به نمایش درآمد.
به گزارش پایگاه 598،امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا با یک تیم باکلاس بازی داریم که مربی کاربلدی دارد. بازی ما سخت است و بعد از آن هدیه‌ای که خدا به ما داد از لحاظ روحی در شرایط مطلوبی قرار گرفتیم و مصمم هستیم سه امتیاز بازی فردا را نیز بگیریم.

وی با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش گفت: میلاد فخرالدینی محروم است و مگویان همچنان مصدوم.

خبرنگاری گفت شما در جریان حرکت رضا عنایتی برای شادی بعد از گل بودید که قلعه‌نویی پاسخ داد: قبل از آن بچه‌ها با هم هماهنگ کرده بودند ولی این حرکت کل ملت ایران است، نه فوتبالیست و نه جامعه ورزشی بلکه این نمادی از کار اسلامی بود و خوشحالیم که رضا عنایتی از مجموعه فرهنگی ورزشی استقلال این کار را انجام داد.

 

وی ادامه داد: آنچه مشخص است همه فوتبالیست‌های ایران عاشق اهل‌بیت (ع) هستند و اگر یکسری‌ها دنبال این هستند که با فیلم درست کردن به مقدسات مسلمانان توهین کنند با واکنش فوتبالیست‌های کشورمان مواجه خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین یادآوری کرد: روزی که استقلال قهرمان لیگ شد و در آن مسابقه 120 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند من و بازیکنان تیمم نماز شکر به جا آوردیم که یک کار نمادین بود اما بعضی‌ها ایراد گرفتند که نباید این کار را انجام می‌دادید. من آنها را روشن کردم و گفتم این کار من حامل پیامی است به کل دنیا و آن این است که بازیکنان جوان در اوج هم فراموش نمی‌کنند باید بندگی خدا را به جا بیاورند.

قلعه‌نویی عنوان کرد: این پیام من بازتاب زیادی داشت و دیدید در جامعه و در خیلی از ارگان‌ها از آن الگوبرداری شد. خوشحالم که نماز شکر به جا آوردن فقط در ورزش فوتبال نیست، بلکه در همه جای جامعه وقتی موفقیتی به دست می‌آید بعد از آن نماز شکر به جا می‌آورند.

وی در مورد اینکه عنایتی گفته است بعد از حرکتی که انجام داد کلی انرژی گرفت، گفت: راستش گروه آنالیز دانشگاه صنعتی شریف وقتی بازی ما مقابل سپاهان را آنالیز کرده بود به ایمان عالمی گفته بود که عنایتی بالای 11 کیلومتر دویده است و شاید هم آن حرکت او در این اتفاق بی‌تأثیر نبوده است.


وی تأکید کرد: در کمیسیون اصل90 هم بارها گفته‌ام یک جایی از فوتبال جای مشتی‌ها است ولی یک عده در این ده سال می‌خواستند فوتبال را به شکل دیگر نشان دهند. من می‌دانم که بچه‌های فوتبالی همه اهل بیت را دوست دارند و بعضی مواقع هم از جاهایی فیلم‌هایی درست می‌کنند و پخش می‌کنند که این کارها درست نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها