کد خبر: ۲۹۲۵۹۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۲     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: نشانه گرفتن حجاب بانوان از توطئه‌های دشمنان است و در همین راستا بانوان جامعه ما رسالت بسیار خطیری برعهده دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، لیلا آژیر در همایش زن و سبک زندگی اسلامی در سنندج اظهار کرد: باید به اهمیت هجمه فرهنگی و تهدیدات نرم دشمنان پی ببریم و بررسی کنیم که چه ابعادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 144 شبکه ماهواره‌ای فارس زبان در ساعت شبانه‌روز مشغول پخش برنامه هستند که 60 الی 80 درصد برنامه‌هایشان به پخش سریال‌ اختصاص دارد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به اینکه پخش سریال‌های ماهواره‌ای با هدف و طرح نقشه قبلی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: هدف‌گذاری بیشتر این برنامه‌ها بر روی زنان جامعه و بنیان خانواده‌هاست.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها مخاطب را در معرض ارزش‌ها و باورهای یک زن غربی قرار می‌دهند و با حرکتی آهسته، نرم و پیوسته تاثیر خود را می‌گذارند.

آژیر تصریح کرد:‌ محتویات فیلم‌های ماهواره تبلیغ مانفیست و فمنیست‌گرایی شدید است و می‌خواهند الگوی زن غربی را به زنان جامعه ما القا کنند.

وی بیان کرد: رواج طلاق، مدگرایی، فرزندآوری نامشروع، ترویج تجمل پرستی و استفاده از مشروبات الکلی از جمله ترفندهای دشمنان است که آن را به وسیله برنامه‌های ماهواره‌ای اعمال می‌کنند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: همچنین تبلیغ همجنس‌گرایی، رواج ازدواج‌های سفید، بی‌احترامی فرزندان به والدین و کمرنگ کردن نقش والدین در خانواده‌ها از دیگر توطئه‌های دشمنان اسلام است که آن را به وسیله برنامه‌هایشان بر جوامع اسلامی القا می‌کنند.

وی ادامه داد: نشانه گرفتن حجاب بانوان ما از دیگر توطئه‌های دشمنان است و در همین راستا بانوان جامعه ما رسالت بسیار خطیری برعهده دارند.

آژیر در ادامه خاطرنشان کرد:‌ باید به سه محور اصلی ارتباط انسان با خدا، با خودش و دیگران توجه شود و این سه محور مورد توجه اساسی قرار گیرد.

وی ضمن تبریک سی و هفتمین طلیعه بهار انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد:‌ اندیشه‌های امام خمینی (ره) بسیار هوشمندانه بودند و امروز خود غربی‌ها نیز از تحلیل‌های آن بزرگوار برای جوامع خود استفاده می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها