کد خبر: ۲۹۳۴۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه متاسفانه یکی از کارهای رسمی ما این شده که خبرهای کذبی که دائم تولید می شود را تکذیب کنیم، گفت: کار ما پاسخگویی به حاشیه سازی ها شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: علی جنتی صبح شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندیهای فرهنگی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: کار ما به جای برنامه ریزی، سیاست گذاری و اقدامات فرهنگی صرف پاسخگویی به حاشیه سازی ها و رفع شبه افکنی ها شده است.

وی ضمن بیان اینکه به هر اندازه فیلتر کنیم به همان اندازه فلیتر شکن و روش های جدید برای رفع فیلتر ایجاد می شود اظهار داشت: به جای این امر فیلترینگ هوشمند طراحی و اجرایی شده و در مورد شبکه اجتماعی اینساگرام این نوع فیلتر اعمال و تا حدود زیادی موفق عمل کرده است.

۹ میلیون شهروند عضو شبکه وایبر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی ملی و داخلی عنوان کرد: در این خصوص نیز کارهای خوبی صورت گرفته و امیدواریم با توسعه این شبکه ها که میزبانی آنها در داخل است شبکه های ملی اطلاعات ایجاد و فعال شود.

جنتی ایجاد این شبکه ها را نافی شبکه های اینترنت بین المللی ندانست و اظهار داشت: در حال حاضر در ایران ۹ میلیون شهروند عضو شبکه وایبر و بین چهار تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر عضو سایر شبکه های اجتماعی هستند.

وی با اشاره به فعالیت شبکه های مختلف اجتماعی در کشور گفت: دولت با فیلتر کردن شبکه های اجتماعی دارای مخاطب انبوه موافق نیست و این امر نیز امکان ندارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه با اشاره به این مطلب که متاسفانه برخی در کشور شبهه افکنی و شبهات را القاء می کنند خاطر نشان کرد: باید به صورت دائم توضیح دهیم و برای رفع این شبهات روشنگری کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها