کد خبر: ۲۹۳۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۶ آذر ۱۳۹۰
«شیخ محمد بن راشد»، نخست‌وزیر، نایب رئیس دولت امارات متحده و حاکم دوبی گفته است که او اعتقاد ندارد، ایران سلاح هسته‌ای می‌سازد. وی همچنین گفته ایران کشور مسلمان و همسایه ماست که ما هزاران سال است در کنار همدیگر زندگی می‌کنیم!
به گزارش «تابناک»، سایت اماراتی «نشنال»، گزارش داده است، شیخ محمد که با شبکه تلویزیونی «سی‌.ان‌.ان» آمریکا گفت‌وگو کرده گفته که ایران کشور مسلمان و همسایه ماست که ما هزاران سال است در کنار همدیگر زندگی می‌کنیم، من گمان نمی‌کنم که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای باشد.

البته از تأسیس امارات متحده عربی به عنوان کشوری مستقل چهل سال بیشتر نمی‌گذرد؛ حال یا شیخ محمد درصدد تاریخ‌سازی برای جزایر بوده و یا برای «سی‌.ان‌.ان» اغراق کرده است!

وی همچنین پرسیده است که آیا ایران با بمب هسته‌ای، می‌خواهد اسرائیل را بزند؛ در آن صورت، چه میزان فلسطینی کشته خواهند شد؟

افزون بر این، اگر ایران شهرهای اسرائیل را بزند، شهرهای خودش نیز امن نخواهند ماند و روز پس از حمله به اسرائیل، شهرهای ایران هم از میان خواهند رفت؛ وی با بیان این عبارت، ترس همیشگی اعراب از رژیم صهیونیستی را به نوعی بازگو می‌کند.

وی درباره سوریه هم گفته است: مسأله سوریه با لیبی و مصر متفاوت است، چرا که عراق و لبنان حامی بشار هستند؛ اما اگر بشار اسد اصلاحات مورد نظر مردم را انجام ندهد، مردم خود این اصلاحات را عملی خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها