کد خبر: ۲۹۴۶۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
سجاد شهباززاده و اميد ابراهيمي با درخشش در اولين فصل حضورشان در استقلال موفق شده اند در بيش از نيمي از گل‌هاي اين تيم در اين فصل نقش داشته باشند.
به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده در حال حاضر با 11 گل زده در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و ادینیو را با یک گل بیشتر بالاتر از خودش می‌بیند. امید ابراهیمی هم با 7 گل زده در رتبه سوم جدول گلزنان قرار دارد و در مجموع این دو بازیکن استقلال موفق شده‌اند با 18 گل زده، 55 درصد گل‌های استقلال را به نام خود ثبت کنند.

شهباززاده تا به اینجای لیگ موفق شده در 15 امتیاز استقلال نیز نقش اساسی را ایفا کند و 40 درصد امتیازات آبی‌پوشان را با توجه به گل‌های حساس او به ثمر رسیده است.

گل سه امتیازی مهاجم شماره 10 استقلال به استقلال خوزستان و در ادامه با گل‌های 3 امتیازی‌‌اش مقابل تیم‌های راه‌آهن، سایپا و پیکان بود اوج هنرنمایی این مهاجم اردبیلی و 25 ساله استقلال بود که در تساوی برابر استقلال خوزستان ، صبای قم و پدیده مشهد نیز زمینه ساز تساوی تیمش بود تا استقلال زمین را با شکست ترک نکند و با این حساب تا اینجای فصل به تنهایی 15 امتیاز برای تیمش به دست آورده است.

امیر قلعه‌نویی برای رسیدن به هدفی که در پایان فصل به دنبال آن است مطمئنا روی انگیزه و توانایی‌های فردی این دو بازیکن خود حساب ویژه‌ای باز کرده است و اگر آنها با همین روند به کار خود ادامه دهند قهرمانی استقلال دور از دسترس نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها