کد خبر: ۲۹۴۹۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
ته جدولي‌ها در 2 شرايط کاملا غير برابر به مصاف هم مي‌روند.
به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار در حالی که دربی ته جدول برگزار می شود کسب یک نتیجه غیر از مساوی برای 2 تیم می تواند به ایجاد و ثبت یک نتیجه ویژه در لیگ و ایجاد تغییرات در جدول مسابقات کمک کند.

1 ملوان در لیگ امسال تنها در 2 بازی برنده شده است،آن هم برابر تیم پرسپولیس ودر 2 بازی رفت وبرگشت، بازی آخر این تیم برابر پرسپولیس ودر آن مصاف عجیب رخ داد جایی که حتی فیروز کریمی سرمربی تیم ملوان اقرار داشت که تیمش با چاشنی شانس برابر پرسپولیس برنده شده است.

2 راه آهن یک ورشکسته کامل است آنها در 5 بازی آخر خود برنده شده و در 6 بازی اخیر گلی نزده اند در 6 بازی آنها یک مساوی بدون گل، 2باخت یک برصفر، 2 باخت 2-0 و یک باخت 3-0 ثمره کار آنها در 6 بازی بوده است.

3 در بازی رفت راه آهن در روز 2 شهریور 1-0 ملوان را شکست داد ،گل برد راه آهن را یک انزلی چی یعنی محمد غلامی زد که در بازی رفت ،مهاجم ملوانان بود.

4 راه آهن به جز این برد در 3 بازی 3 تیم بزرگ را شکست داده که این 3 تیم بزرگ، نفت تهران، سایپا و سپاهان بوده اند.

5 بازی 2 تیم بیستمین بازی آنها در لیگ برتر است،در 19 بازی قبل راه آهن با 8 برد،4 مساوی و7 باخت بهتر کار کرده است،14 گل زده و12 گل خورده در کارنامه آنه ثبت شده است.

6 از 5 آبان 91 تا حالا ملوان برنده دیدار بین 2 تیم نبوده است.

7 ملوان 2 بازیکن محروم در این دیدار خانگی دارد که این 2 نفر،ایمان صادقی ومازیار زارع هستند.

8 راه آهن هم با ترکیب مردانی چون: عابدزاده،ایران نژاد،ابراهیم کریمی،محسن میرابی،رامین رضائیان ،عباس محمدرضایی،بهادر عبدی،میلاد محمدی،محمد ستاری ،محمد حسین پورو امین منوچهری به مصاف حریف می رود احتمال حضور گلر چهارم این فصل راه آهن یعنی محمد خزایی درون دروازه راه آهن وجود دارد.

9 عادل کلاه کج مصدوم است و به این بازی تیم راه آهن نمی رسد.

10 محمد آبشک بازیکن جدید ملوان در نیم فصل با پیراهن تیم حریف به میدان می رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها