کد خبر: ۲۹۵۱۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
با تلاش کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي، عامل اصلي پرونده گروگانگيري کرمان، در مشهد دستگير شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از خراسان، بيست و نهم آذر گذشته، پسر بچه ۷ ساله اي در راه مدرسه در کرمان ربوده شد. گروگانگيران براي آزادي کودک ۹۰ ميليون تومان تقاضا کردند و آدم ربايان ۲ روز بعد از پرداخت پول، کودک را در نزديکي منزلش رها کردند و از محل گريختند.

 

از سوي ديگر با اعلام ماجراي آدم ربايي به پليس، کارآگاهان پليس آگاهي کرمان وارد عمل شدند و دريافتند که مبلغ مذکور از شماره حسابي در مشهد برداشته شده است. بنابراين گروهي از کارآگاهان با دريافت نيابت قضايي و همکاري کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي موفق شدند عامل برداشت پول ها را که يک دلال ارز بود شناسايي و دستگير کنند، اما متهم عنوان کرد: فردي که خود را تاجر فرش معرفي مي کرد از من خواست تا با کارت شناسايي خودم برايش دلار بگيرم و من از ماجراي آدم ربايي اطلاعي ندارم!

 

اين گزارش حاکي است: به دستور سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي) گروهي از کارآگاهان اداره جنايي خراسان رضوي، ادامه اين عمليات را به عهده گرفتند و با مشخصاتي که دلال ارز در اختيار پليس گذاشت موفق شدند چهره فرضي متهم را ترسيم کنند. از سوي ديگر نيز آنان با بررسي دوربين هاي مدار بسته به تصوير واقعي متهم دست يافتند و بدين ترتيب هويت وي براي پليس محرز شد.

 

در حالي که تحقيقات در اين باره ادامه داشت، کارآگاهان به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد متهم تحت تعقيب و ديگر همدستانش قصد يک آدم ربايي ديگر در سيستان و بلوچستان را دارند بنابراين آن ها با کسب دستور قضايي و راهنمايي هاي سرهنگ غلامي ثاني (رئيس اداره جنايي آگاهي) موفق شدند آدرس محل اختفاي متهم را در مناطق طلاب و سيدي مشهد شناسايي کنند.

 

در حالي که کارآگاهان ۲ مخفيگاه را زير نظر داشتند به سرنخ هايي رسيدند که نشان مي داد متهم به تازگي از سيستان و بلوچستان وارد مشهد شده است و قصد دارد براي اجراي نقشه آدم ربايي ديگر از يک مغازه موبايل فروشي، سيم کارت و گوشي جديدي خريداري کند بنابراين آن ها در يک عمليات ضربتي، وي را داخل فروشگاهي در بولوار پيروزي مشهد به محاصره درآوردند و او را دستگير کردند.

 

وي پس از انتقال به دايره مبارزه با آدم ربايي و سرقت هاي مسلحانه مورد بازجويي قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد. متهم مذکور همچنين ديگر همدستانش را در ماجراي آدم ربايي کرمان به پليس لو داد که بررسي ها در اين باره همچنان ادامه دارد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها