کد خبر: ۲۹۵۹۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
به همت معاونت روابط عمومی سپاه استان قم
معاون روابط عمومی سپاه استان قم گفت: همایش استانی خبرنگاران افتخاری بسیج با عنوان بسیج و جنگ نرم روز سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه در مجتمع آیت‌الله سعیدی قم برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)، افشین گودرزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در وضعیت کنونی داریم و اینکه همه باید به دنبال اطلاع‌رسانی شفاف، جامع و کاملی از فعالیت‌های بسیج و سپاه در افکار عمومی باشیم، به همین دلیل همایش خبرنگاران افتخاری بسیج در قم برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه مردم باید از فعالیت‌های گسترده بسیج در حوزه‌های مختلف مطلع باشند ابراز کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری «بسیج کلید طلایی حل مشکلات است».

معاون روابط عمومی سپاه استان قم پی بردن فرماندهان بسیج به اهمیت فعالیت رسانه‌ای را از اهداف برگزاری این همایش دانست و افزود: همایش فرماندهان و خبرنگاران افتخاری بسیج تحت عنوان «بسیج و جنگ نرم» برگزار می‌شود.

وی ایجاد همکاری و تعامل بین فرماندهان و خبرنگاران افتخاری بسیج را از دیگر اهداف برگزاری این همایش خواند و بیان کرد: این همایش ساعت 15 الی 18 روز سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال جاری در مرکز آموزش آیت‌الله سعیدی واقع در خیابان اراک برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) برگزاری این همایش را به‌منظور تجلیل از خبرنگاران و فرماندهان موفق بسیج در عرصه رسانه دانست و اعلام کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) در این همایش با موضوع اخلاق در رسانه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه میهمانان ویژه‌ای برای شرکت در این همایش دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد: از سردار مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه استان قم، تعدادی از معاونین سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)، مسئولین اقشار بسیج، فرماندهان و مسئول دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی مقاومت بسیج، فرماندهان و خبرنگاران حوزه‌های مقاومت بسیج برای شرکت در این همایش دعوت به‌عمل آمده است.

گودرزی با اشاره به اینکه در این همایش از فرماندهان و خبرنگاران برتر در عرصه رسانه تقدیر و تجلیل می‌شود، ادامه داد: ما در سیر تکاملی روابط عمومی سپاه به دنبال این هستیم که بتوانیم تعاملات افراد به ویژه بسیجیان را با رسانه‌های دیگر بیشتر کنیم.

وی افزود: این همایش به‌منظور حفظ انسجام و به‌روز کردن آموزه‌های مهارتی خبرنگاران افتخاری بسیج برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه استان قم با اشاره به اینکه آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج از دیگر موضوعاتی است که در روابط عمومی سپاه پیگیری می‌شود، اظهار کرد: قبل از برگزاری همایش، کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج برگزار خواهد شد و در این کارگاه نکاتی که می‌تواند در پیشبرد اهداف خبرنگاران موثر باشد مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه همه این اقدامات در راستای این است که بسیجیان در انعکاس فعالیت‌های گستره مجموعه عظیم مردمی بسیج گام‌های استوارتری بردارند ابراز کرد: امروز روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) افتخار دارد که با 33 خبرگزاری، مطبوعات و پایگاه خبری کشوری و استانی ارتباط مستمر و موثر داشته باشد.

گودرزی با بیان اینکه به همت خبرنگاران بسیجی، استان قم توانست در بین همه استان‌های کشور در زمینه تولید و انتشار اخبار، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد، ابراز کرد: باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در سال 1394 با قدرت و قوت بیشتری کار خود را پیگیری می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها