کد خبر: ۲۹۶۰۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
مدافع آخر جوانان استقلال گفت: «خیلی دوست دارم در استقلال بازی کنم و لباس بزرگ‌ها را بپوشم.»

به گزارش پایگاه 598، از رفاقت کهنه‌اش با هوتن قلعه‌نویی می‌گوید و از دردسرهایی که این رفاقت برایش داشته! از حاشیه‌های دوستی با فرزند سرمربی آبی‌ها و موارد جنجالی که خبر نشستن به صندلی مازراتی پسر ژنرال برای او درست کرده است.

 

کیوان راستی دوست دارد در سال‌های آینده به عنوان یک ستاره در لیگ برتر از او یاد شود.

 

* چطور شد که به استقلال آمدی؟

- در رده نوجوانان در راه‌آهن توپ می‌زدم و سال بعد آن با هوتن قلعه‌نویی در امیدهای احسان ری آشنا شدم و او بود که مقدمات حضور من در جوانان استقلال را فراهم کرد.

 

* هوتن چطور پسری است؟

- پسر خوبی است. مانند پدرش! بچه معتقد و مذهبی است و بر خلاف اینکه می‌گویند به دلیل پسر قلعه‌نویی بودن توی چشم‌ها هست اصلا اینگونه نیست و می‌توانم بگویم شعور فوتبالی بالایی دارد.

 

* تا به حال به تیم‌ملی هم دعوت شده‌ای؟

- یک بار در رده نوجوانان علی دوستی مهر سر بازی ما آمد و من را هم انتخاب کرد اما سرمربی وقت ما در راه‌آهن با حضورم در تیم‌ملی مخالف بود و نگذاشت که در تمرین تیم‌ملی شرکت کنم.

 

* سال بعد هم در استقلال می‌مانی؟

- بله. خیلی دوست دارم در استقلال بازی کنم و لباس بزرگ‌ها را بپوشم. شاید یک روزی هم به تیم بزرگسالان راه پیدا کردم.

 

* فکر می‌کنی این اتفاق بیفتد؟

- نگاه‌ها در استقلال خیلی تغییر کرده است و حتی امیرخان امسال توجه ویژه‌ای به پایه‌ها دارد و بازیکنان خوب تیم‌های پایه را به تمرینات بزرگسالان می‌برد.

 

* حرف آخر؟

- از آقای صادق‌پور به دلیل اینکه باعث شدند تیم‌های پایه استقلال نظم خوبی پیدا کنند و هم چنین از آقا ایوب به دلیل اینکه زحمات زیادی برای من کشیده‌اند تشکر ویژه می‌کنم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها