کد خبر: ۲۹۶۲۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
بروسيا دورتموند در دو فصل 2010-2011 و 2011-2012 موفق به کسب قهرماني بوندسليگا شد و حتي در فينال جام حذفي سال 2012، بايرن را با نتيجه 5-2 شکست داده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، از آن پس بود که مدیران بایرن، خطر دورتموند را جدی تر از همیشه حس کردند و پروژه جذب ستاره های این باشگاه را در دستور کار خود قرار دادند. ابتدا ماریو گوتزه در تابستان 2013 و سپس لواندوفسکی در تابستان 2014 از دورتموند جدا و به بایرن پیوستند.

یواخیم واتسکه نایب رئیس باشگاه دورتموند، در همین رابطه به کیکر گفت :" بایرن دو بازیکن بسیار مهم و حیاتی دورتموند را جذب کرد. گوتزه و لواندوفسکی، بازیکنان تاثیرگذاری برای ما بودند. البته این دو، تنها بازیکنانی نبودند که بایرن قصد جدا کردنشان از دورتموند را داشت. رویس و گوندوگان هم در فهرست مدیران بایرن بودند.

بایرن هدفی جز ویران کردن دورتموند موفق سال های 2011 و 2012 نداشت. تنها تیمی که پس از بایرن بیشترین توجهات را در آلمان به خود جلب می کند، دورتموند است؛ حتی اگر در این فصل در رده های پایینی باشیم. مردم با دورتموند احساس نزدیکی بیشتری هم می کنند. دورتموند پس از بایرن، قدرتمندترین مجموعه فوتبالی آلمان است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها