کد خبر: ۲۹۶۴۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا/ گلشاه از پدر و مادر معتاد متولد شد و امروز آنقدر با اعتياد خوگرفته که دوز مصرفش در حد مصرف بزرگسالان است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گلشاه چشم‌هايش را در خانه‌اي گشود که دود و بوي ترياک با آن عجين بود و درد و رنج زبانه مي‌کشيد. اگر گريه مي‌کرد با ترياک آرامش مي‌کردند، دردش را با ترياک تسکين مي‌دادند. مادرش مي‌گويد: " هم خانه‌هايم گفتند گلشاه درد دارد به او ترياک بده تا آرام شود".

گلشاه از مادر و پدري معتاد متولد شد، امروز آنقدر با اعتياد خو گرفته است که دوز مصرفش بالاست که طبق گفته پزشک حدمصرف يک بزرگسال را دارد.

يکي از اعضاي جمعيت امام‌علي(ع) خراسان‌جنوبي مي‌گويد: مادر گلشاه دختر فراري بوده که تاريخ عقد دائمش بعد از تاريخ تولد اولين فرزندش است، او چهار فرزند به نام فائزه، سميه، مريم و گلشاه دارد.

او ادامه‌داد: فائزه معلول است و در مرکز علي‌اکبر نگهداري مي‌شود، سميه پيش پدربزرگ و مادربزرگش زندگي مي‌کند، مريم چهار سال دارد تاکنون با مادربزرگش در روستا زندگي مي‌کرد و به تازگي پيش مادرش آمده و معتاد است و خانواده‌اش ترکش داده‌اند اما باز هم مشکوک است و گلشاه نيز شناسنامه ندارد و معتاد است.

مادر گلشاه گدايي مي‌کند و گلشاه را به همراه خود براي گدايي مي‌برد و پدرش تا حالا زندان بوده و اکنون براي ترک اعتياد به کمپ منتقل شده است.

گلشاه شناسنامه ندارد زيرا در خانه به دنيا آمده کسي براي او گواهي تولد صادر نکرده و ثبت احوال براي صدور شناسنامه نياز به گواهي بيمارستان يا تقاضانامه نيروي انتظامي دارد.

براي صدور تقاضانامه نيروي انتظامي، نياز به حضور شاهداني است که تولد او را شهادت دهند اما در خانه‌اي تيمي که موادمخدر خريد و فروش مي‌شود و همه اعضاي خانه معتادند، هيچ‌کس حاضر نيست تولد گلشاه را شهادت دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها