کد خبر: ۲۹۶۶۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
با توجه به حضور احتمالي برانکو ايوانکوويچ در پرسپوليس، بحث مبلغ دقيق ماليات او به يکي از سوژه هاي اصلي رسانه ها تبديل شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که حالا به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شده با مشکل بزرگی به نام مالیات مواجه است. این مربی زمانی که در تیم ملی ایران مربیگری می کرد مالیات قراردادش را پرداخت نکرده و از ایران خارج شده است. او به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال پاداش برانکو بابت صعود به جام جهانی را پرداخت نکرد، مالیات پولش را نپرداخت و از ایران خارج شد. حالا و با حضور دوباره اش در ایران، این مالیات باید پرداخت شود. ناصر نوآموز، نایب رییس فدراسیون فوتبال در دوران مربیگری برانکو در این باره به "ورزش سه" می گوید:« من از میزان دقیق مالیات برانکو خبر ندارم. می توانید در این زمینه از محمد دادکان سوال کنید.»

با تحقیقات انجام شده به رقم 150 هزار دلار رسیدیم. رقمی که می شود معادل 450 میلیون تومان. نکته جالب اینکه در این 9 سال، پرداخت نشدن این مبلغ با جرایمی هم روبرو شده و بعه نظر می رسد به حدود 700 میلیون تومان رسیده است. مبلغی که گفته می شود باشگاه پرسپولیس پرداخت آن را به عهده گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها