کد خبر: ۲۹۷۲۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
مهر/ اولين حضور فرهاد مجيدي در کميته فني فدراسيون فوتبال، کسب دومين سهميه المپيک، کشمکش در باشگاه پرسپوليس و بازگشت توني اوليويرا به تراکتورسازي از مهمترين اتفاقات هفت روز گذشته ورزش بوده است.
باشگاه پرسپوليس و اتفاقاتي که براي اين باشگاه در طي روزهاي گذشته افتاد، دوباره سرخپوشان را براي مدتي در صدر اخبار رسانه‌ها قرار داد؛ جايي که محمد حسين نژاد فلاح به عنوان قائم مقام پرسپوليس انتخاب شد و در گام نخست تلاش‌هايي را براي مذاکره با مربيان ديگر از جمله برانکو ايوانکوويچ انجام داد.
از ديگر اتفاقات مهم اين هفته مي‌توان به کسب دومين سهميه المپيک ايران اشاره کرد. حسين عسگري ملي پوش دوچرخه سواري ايران توانست دومين سهميه کشورمان براي مسابقات المپيک ريو را کسب کند.
* عسگري سهميه المپيک گرفت
رکابزن با سابقه تيم ملي دوچرخه سواري ايران با کسب دومين مدال طلاي خود در رقابتهاي قهرماني آسيا جواز حضور در بازيهاي المپيک 2016 ريودوژانيرو را کسب کرد.
* بازگشت اوليويرا به تبريز
سرمربي پرتغالي پيشين تيم فوتبال تراکتورسازي پس از انجام مذاکرات نهايي با مسئولان اين باشگاه، هدايت تيم سرخپوش و پرطرفدار تبريزي را تا يک سال و نيم آينده در اختيار گرفت. توني اوليويرا روز شنبه با حضور در دفتر مديرعامل باشگاه قرارداد خود را با تيم تبريزي نهايي کرد. در اين جلسه که در محل باشگاه تراکتورسازي برگزار شد دو طرف صحبت هاي نهايي را مطرح کرده و با توافق قرارداد في مابين را امضا کردند.
* نژاد فلاح قائم مقام پرسپوليس شد
بعد از جلسات وزارت ورزش، شامگاه يکشنبه بود که محمد حسين نژاد فلاح به عنوان قائم مقام جديد باشگاه پرسپوليس معرفي شد. نژاد فلاح در حالي به عنوان قائم مقام پرسپوليس انتخاب شد که تغيير سرمربي را در دستور کار خودش قرار داد و حتي مذاکره با برانکو ايوانکوويچ را تاييد کرد. نژاد فلاح تغيير درخشان را به نتيجه بازي امروز پرسپوليس با صبا موکول کرده است. قائم مقام پرسپوليس البته براي عادي جلوه دادن روابطش با حميد درخشان در تمرين اين تيم حاضر شد و با سرمربي سرخپوشان عکس يادگاري گرفت!
* اسامي ملي پوشان کشتي فرنگي
ترکيب تيم ملي کشتي فرنگي ايران براي حضور در مسابقات جام جهاني اعلام شد که غيبت ستارگان مهمترين نکته آن بود. حميد سوريان، اميد نوروزي، قاسم رضايي و سعيد عبدولي غايبان ترکيب تيم ملي بودند. ترکيب تيم ملي کشتي به اين شرح است: محمد نوربخش، محسن حاجي پور، افشين بيابانگرد، محمد قرايي، پيام بويري، رامين طاهري، يوسف اخباري، محمد کريمي، حبيب اله اخلاقي، علي زينتي، مصطفي کريم فر، داود عابدين زاده، مهدي علياري، مصطفي صابري زاده، بشير باباجانزاده و بهنام مهديزاد
اين دوره از مسابقات 30 بهمن و 1 اسفند در سالن آزادي با حضور 8 تيم برتر دنيا در دو گروه 4 تيمي برگزار خواهد شد که در گروه اول تيم‌هاي ايران، آذربايجان، سوئد و آلمان حضور دارند و در گروه دوم هم تيم‌هاي روسيه، ترکيه، مجارستان و ارمنستان قرار دارند.
*لغو مزايده سرخابي ها
رئيس سازمان خصوصي‌سازي از لغو مزايده فروش سهام دو باشگاه استقلال و پرسپوليس خبر داد و گفت: هيات عالي واگذاري در مورد زمان دوباره مزايده فروش سهام اين دو باشگاه تصميم گيري مي‌کند. ميرعلي اشرف پوري حسيني در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد تغيير زمان مزايده دو باشگاه استقلال و پرسپوليس، ضمن بيان مطلب فوق گفت: چون پاکتي و پيشنهادي براي خريد دو باشگاه استقلال و پرسپوليس دريافت نکرديم، مزايده فروش سهام اين دو باشگاه لغو و به زمان ديگري موکول شد.
* حريفان ايران در جام واگنر مشخص شدند
تيم هاي ملي واليبال لهستان، فرانسه و ژاپن حريفان ايران در رقابتهاي جام واگنر شدند که به ميزباني لهستان برگزار خواهد شد.
* نفت تهران به مرحله گروهي ليگ قهرمانان صعود کرد
تيم فوتبال نفت تهران در مرحله پلي آف مسابقات ليگ قهرمانان آسيا روز سه شنبه در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم الجيش قطر رفت و توانست با تک گل امير ارسلان مطهري برابر حريف خود به برتري برسد. تيم نفت با اين برد به مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد تا در کنار فولاد، پرسپوليس و تراکتورسازي ديگر نماينده ايران در آسيا باشد.
* کاظمي سرمربي راه آهن شد
مسئولان باشگاه راه‌آهن کادر فني اين تيم را تغيير دادند و در تازه‌ترين تصميم خود فرهاد کاظمي را به عنوان سرمربي جديد اين تيم انتخاب کردند. وي جانشين علي لطيفي روي نيمکت تيم راه‌آهن شد.
* آغاز به کار ليگ حرفه‌اي بسکتبال
هفته اول ليگ حرفه‌اي بسکتبال در حالي آغاز شد که تيم مهرام، قهرمان ليگ ملي، در مشهد ميهمان ثامن اين شهر بود که در نهايت توانست برتري 89 بر 68 را از آن خود کند. همچنين تيم پتروشيمي ديگر مدعي عنوان قهرماني هم در خانه به مصاف تيم صنايع ماهشهر رفت و با نتيجه 102 بر 63 به پيروزي رسيد تا نخستين برد 100امتيازي ليگ حرفه‌اي را رقم بزند.
* بازگشت فرهاد مجيدي به فوتبال
فرهاد مجيدي کاپيتان پيشين تيم فوتبال استقلال که به عنوان عضو جديد کميته فني فدراسيون فوتبال انتخاب شده بود، روز سه شنبه در جلسه اين کميته شرکت کرد. جلال طالبي هم ديگر عضو جديد کميته فني است که در جلسه سه شنبه حضور داشت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها