کد خبر: ۲۹۷۲۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
تيم‌هاي بحران زده و ته جدولي الشحانيه و الوکره در هفته هجدهم ليگ ستارگان با هم ديدار مي کنند؛ هر کدام اميدوارند با پيروزي، قدري اميد را در دل هوادارانشان ايجاد کنند.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از فارس، نورالدین بن ذکری سرمربی الجزایری الوکره از دیدار با الشحانیه که در چارچوب هفته هجدهم لیگ ستارگان برگزار می‌شود چنین گفت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد. مسابقه سختی است، حتی بیش از سایر مسابقات در لیگ قطر. به لحاظ روانی و اخلاقی می کوشم بر بازیکنانم اثر بهتری بگذارم. شکست در مقابل الخریطیات ما را مصمم تر برای ایفای نقشی بهتر کرده است. در رابطه با این دیدار، ترسی نداریم، زیرا به اثرات آینده رضا قوچان‌نژاد در تیم امید فراوانی داریم.

از سوی دیگر، لوکا بوناچیچ سرمربی الشحانیه گفت: دیدار با الوکره بی نهایت مهم است با اشاره به این که این مواجهه پس از نتایج منفی در هفته های گذشته است. برای ما کسب نتیجه بسیار حیاتی است. بدین مقصود بر خطوط دفاعی و هجومی، برنامه های خاصی تدارک دیده ایم.

تیم الوکره اخیرا با رضا قوچان‌نژاد ستاره فوتبال کشورمان قرارداد بسته است اما این بازیکن تا به حال در تمرینات الوکره حاضر نشده است، از سوی دیگر نیز مهرداد پولادی و مسعود شجایی در تیم بحران زده و ته جدولی الشحانیه بازی می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها