کد خبر: ۲۹۷۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۰
علی رغم تاکیدات مکرر اعضای جامعه مدرسین حوزه علیمه قم بر عدم ورود مصداقی و جزئی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، برخی احزاب و افراد در صددند تا با اعمال فشار و رایزنیهای متعدد، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را فدای منافع حزبی و شخصی نمایند.

به گزارش بی باک، در همین راستا چند روز پیش یکی از مراجع عظام تقلید که از پیامدهای این موضوع بسیار نگران بوده است،  یکی از اعضای مطرح جامعه مدرسین را به دفتر خود دعوت می کند و نگرانی خویش را از این موضوع اعلام می دارد.

بنابر گزارشات خبرنگار ما، این مرجع بزرگ تقلید همچنین نسبت به حمایت احتمالی برخی اعضای جامعه مدرسین از یکی از کاندیدای قم در انتخابات آتی مجلس هشدار می دهد و از این عضو جامعه مدرسین می خواهد تا این موضوع را مد نظر داشته باشند.

گفتنی است، چندی پیش آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در یک همایش با تاکید بر اینکه جامعه مدرسین به عنوان یک نهاد برجسته حوزی نقش ارشادی و هدایتی در انتخابات خواهد داشت نه حزبی، گفت: تلاش جامعه مدرسین تشکیل مجلسی انقلابی، اصولگرا و الهام بخش است.

وی افزود: جامعه مدرسین از موضع حفظ اصول انقلاب در این زمینه حساس است و نقش جامعه مدرسین در قبال انتخابات هدایتی و ارشادی است نه حزبی و گروهی

آیت الله کعبی همچنین تصریح کرد: ما به صورت مصداقی و جزئی در انتخابات ورود پیدا نخواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها