کد خبر: ۲۹۷۳۵۹
زمان انتشار: ۱۷:۲۳     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
مربي ذوب‌آهن مي‌گويد ذوب آهن هدف‌گذاري خاصي براي رسيدن به بالاي جدول ندارد و منتظر است تا ببيند در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا،  مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: با توجه به نمایشی که دو تیم در بازی‌های قبلی خود داشتند، از لحاظ روحیه بسیار خوب هستند و شرایط خوبی را برای برد دارند و هر دو تیم تلاش می‌کنند تا به پیروزی برسند.

وی در پاسخ به این سوال که برای پر کردن خلاء کارلوس سانتوس و مسعود حسن‌زاده چه می‌کنید؟ گفت: ما دو بازیکن محروم داریم اما جایگزین‌های خوبی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم که امیدوارم شایستگی خودشان را برای بازی فردا نشان دهند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: هدف اصلی بازی فردا خوب بازی کردن است و امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. اما هدف خاصی نیز برای رسیدن به بالای جدول نداریم و منتظریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که یحیی گل‌محمدی هفته گذشته گفته که از بازیکنان تیمش راضی نیست و آیا این هفته بازیکنانش به نکات فنی گل‌محمدی گوش می‌دهند یا خیر گفت: گل‌محمدی خودش این صحبت را کرده و باید خود او جواب دهد.

حسینی گفت: همیشه در اصفهان شانس برد را بیشتر به سپاهان می‌دادند تا ذوب آهن. این بازی در لحظات برنده را مشخص می‌کند. دو تیم سپاهان و ذوب آهن هر دو شایستگی پیروزی در بازی فردا را دارند.

وی با اشاره به اینکه چمن ورزشگاه‌ها باید شرایط خوبی داشته باشد اظهار کرد: متاسفانه چمن ورزشگاه فولادشهر نامناسب است و بازیکنان هر دو تیم نمی‌توانند قابلیت‌های تکنیکی و خوب خود را نشان دهند. سپاهان با این قدمت و عظمت باید یک استادیوم خوب و درخور این تیم داشته باشد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن به علت جراحی بر روی دندان خود و متورم شدن صورتش نتوانست در نشست خبری حاضر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها