کد خبر: ۲۹۷۳۸۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۷     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
رئیس پلیس آگاهی تهران در مورد مراکز قالیشویی به شهروندان هشدار داد و گفت:از کارگران افاغنه برای خانه تکانی استفاده نکنید.
به گزارش پایگاه 598،سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای پایانی سال نسبت به ماه‌های دیگر شاهد افزایش سرقت فرش در پوشش مراکز قالیشویی یا از روی دیوار خانه‌ها هستیم. لذا شهروندان باید جهت جلوگیری از این حوادث به هشدارهای پلیس توجه داشته و مانع از ایجاد فرصت برای تبهکاران شوند.

 

وی تاکید کرد: شهروندان جهت استفاده از قالیشویی‌ها از مراکزی استفاده کنند که سال‌های گذشته با آنها فعالیت داشته یا شماره قالیشویی را از طریق تماس با 118 بدست آورده باشند و به هیچ عنوان به مراکزی که با خودرو در سطح خیابان اقدام به تبلیغ کرده، اعتماد نکنند.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه افزود: شهروندان هنگام مراجعه نماینده قالیشویی برای دریافت فرش مورد نظر حتما شماره پلاک خودرو را ثبت و به آرم روی خودرو نیز توجه کنند تا در صورت سرقت، پیگیری و کشف آن سریع‌تر انجام گیرد.

 

سرهنگ محمدیان یادآور شد: برخی از شهروندان فرش‌های شسته شده را روی دیوار برای خشک شدن پهن می کنند که گاهی شاهد سرقت آنها هستیم لذا شهروندان نباید این اقدام را روی دیوارهای مشاع یا کوتاه که امکان سرقت وجود دارد، انجام دهند.

 

وی در مورد کارگرانی که برای نظافت ساختمان یا منزل در ایام پایانی سال مراجعه می کنند، یادآور شد: هموطنان حدالمقدور از بکارگیری کارگران افغانی جلوگیری کنند، چراکه این افراد بیشتر بلامکان هستند و در صورت سرقت شناسایی آنها مشکل‌تر است. همچنین پول و اشیاء قیمتی نیز در زمان حضور کارگران باید دور از دسترس و در محل ایمن قرارداشته باشد.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان خاطرنشان کرد: در زمان حضور کارگران حتما یک نفر از اعضای خانواده در منزل حضور داشته باشند و از ارائه مشخصات اعضای خانواده همچون شغل و سن و ... خودداری کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها