کد خبر: ۲۹۸۵۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
جعفر کاشاني گفت: من استعفا نداده و در مسئوليت خودم هستم و اگر عنوان شده است کسي هم استعفا داده است، آن فرد من نبوده ام.
به گزارش پایگاه 598،جعفر کاشانی در پست خود می ماند وبه زودی در با تشکیل هیئت مدیره در کارش انجام وظیفه میکند،کاشانی با اعلام این مطلب در گفتگویی با "ورزش سه" چنین می گوید:

من استعفا نداده و در مسئولیت خودم هستم و اگر عنوان شده است کسی هم استعفا داده است، آن فرد من نبوده ام و آن چه برای من قطعی است این که آقایان کلانی و زادمهر هم استعفایی نداده اند.

کاشانی درباره مسائل جاری و مشکلاتی که منجر به انتخاب مدیر عامل جدید تیم شده است،میگوید: 10 سال قبل گفتم باشگاه زیر ساخت می خواهد و دیدید که تا این زیرساخت ها درست نشود همیشه آش همان آش وکاسه همان کاسه است، در 10 سال گذشته چه چیزی عوض شد؟ هیچ چیز،شما میبینید هر سال که میگذرد اوضاع بدتر وبدتر میشود ،برای موفقیت یک باشگاه باید زیر ساخت داشته باشد همان چیزی که سپاهان و سایپا هم دارند، البته آنها هم این سازمان مدیریتی وتشکیلاتی را در ساختار دولتی داررند ، در سال 1384 ما همزمان در حال خصوصی کردن تیم بودیم وهمزمان ورزشگاه می ساختیم اما یک تفکر خام آمد و جای حرفه ای گری را گرفت ،از آن دوران باشگاه ما فقط یک ساختمان برایش مانده که آن هم یادگار دادکان است که عضو هیئت مدیره نبود ،البته بود ودر مقطع مورد اشاره استعفا داده بود.

کاشانی می گوید همه کارها را کرده بودیم اگر 3 ماه دندان سر جگر می گذاشتند و به خاطر یک مقام قهرمانی که همان را هم به دست نیاوردند همه کارهایی را که در قالب یک تشکیلات اداری منسجم کرده بودیم را کان لم یکن کرده وهمه چیز را به حالت صفر که زیر صفر در آوردند.

هنوز میگویم باشگاه باید باشگاه باشد وهنوز هیچ چیز سر جای خودش نیست، امیدوارم حالا که نژاد فلاح آمده به او فرصت کار بدهند. با او سالها در هیئت مدیره بوده ومی دانم که آدم خوبی ست و در هیئت مدیره همیشه تلاش زیادی نسبت به افراد دیگر میکرد ،او از آدم هایی ست که می تواند با کمک دیگران تیم را در میان مدت تبدیل به یک باشگاه کند ومن برایش آرزوی موفقیت میکنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها