کد خبر: ۲۹۸۵۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
اسکار تابارز، سرمربي اروگوئه معتقد است که لوئيس سوارز، مهاجم تيمش پيشرفت خوبي در بارسلونا داشته است و کاملا مناسب سبک اين تيم است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، سوارز در تابستان از لیورپول به بارسلونا پیوست ولی نتوانست عملکرد بسیار خوبش در پیراهن لیورپول در فصل پایانی حضورش در این تیم که منجر به کسب کفش طلای اروپا شد را تکرار کند. با این حال، سرمربی تیم ملی اروگوئه معتقد است که لوئیز به کمی زمان و آزادی بیشتر نیاز دارد.

او گفت:" می‌دانستم که لوئیز به زمان برای هماهنگ شدن نیاز دارد زیرا در اروگوئه، او آزادی عمل بیشتری دارد. در تک به تک ها، با حضور او ما تیم برتر هستیم و وقتی توپ را از دست می‌دهد، روی عملکرد تیم تاثیری ندارد. در بارسلونا شرایط متفاوت است ولی سوارز در حال هماهنگ شدن با تیمی است که پایه اش توسط گواردیولا گذاشته شده و ادامه دارد. سبک بازی آنها بر اساس حفظ توپ و پاس کاری است. من خیلی خوشحال شدم که او به بارسلونا رفت، زیرا یک ساختار و فرهنگ جدیدی در او به وجود خواهد آمد که فوق‌العاده خواهد بود. اینکه سوارز کمی در گلزنی به مشکل بخورد، منطقی بود ولی من نشانه هایی دیدم که او خیلی سریع در حال هماهنگ شدن با تیم است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها