کد خبر: ۲۹۸۶۸۶
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
مدل مازراتی MC12 در سال ۲۰۱۴ از روی نسخه فراری انزو در ۵۵ نسخه بازسازی شد تا یکی از کمیاب ترین خودرو های دنیا محسوب شود .

،مدل مازراتی MC12 در سال ۲۰۱۴ از روی نسخه فراری انزو در ۵۵ نسخه بازسازی شد تا یکی از کمیاب ترین خودرو های دنیا محسوب شود . ۵ دستگاه از ۵۵ دستگاه در مالکیت مازراتی باقی ماند تا در برنامه مسابقات قهرمانی GT  این تیم را همراهی کند .

در حال حاضر کمپانی مازراتی قصد به فروش رساندن منحصر به فرد ترین نسخه MC  را دارد . برای  آنکه درک بهتری از این مدل داشته باشید ، این نسخه را برابر با یکی از ۱۲ نسخه ساخته شده از خودرو Ferrari FXX در نظر بگیرید . قیمت یکی از مدل های فراری چیزی حدود ۱.۴۷ میلیون دلار بر اورد میشود ، که البته هیچ یک از مالکان آن قصد فروش فراری خود را ندارند .  مازراتی نیز مانند فراری در یکی از بند های  قرارداد فروش خود بیان کرده است که تعمیر و نگه داری از این مدل ،  مادام العمر بر عهده این شرکت خواهد بود .

این نسخه که تعداد بسیار محدودی از ان وجود دارد با نام MC 12 CORSA  شناخته میشود. قیمت پایه برای فروش این خودرو سوپرلوکس برابر ۲.۹۹۹.۹۰۰ دلار خواهد بود . این هزینه برابر یک دستگاه فراری  LaFerrari FXX K  است .

MASERATI2 MASERATI3

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها