کد خبر: ۲۹۸۷۵۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
انتقاد حاجی‌دلیگانی از خلق اخبار غیرواقع درباره مفاسد در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
حاجی‌دلیگانی گفت: ما شاهدیم که هر روز و هر هفته مباحث خلاف واقعی طرح می شود که در چهارچوب اتاق فکر رسانه های زنجیره ای است/ هدف اتاق فکری که این مباحث را خلق می کند چیزی نیست به غیر از انکه مردم را از خواسته های اساسی شان که عبارت است از اشتغال، ازدواج و مباحث اقتصادی دور شوند.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی
حسینعلی حاجی‌دلیگانی
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598، ضمن انتقاد از روند خبرسازی های نادرست در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: یک کارخانه تولید و انتشار عناوین فساد اقتصادی در کشور شکل گرفته است که به دروغ برخی موارد را تولید می کند و در جامعه ترویج می کند که این برخلاف فضای امید و امیدواری در جامعه است.

وی افزود: همین مطالبی که اخیراً وزیر کشور اعلام نمودند تحت عنوان پول کثیف و اینکه هزینه انتخابات شورای اسلامی و دیگر انتخابات هایی که برگزار می شود چه بسا ناشی از قاچاق مواد مخدر باشد افترای بزرگی بود که به نظام زده شد و بنده فکر می کنم که دادستان کشور می تواند علیه وزیر کشور اعلام جرم کند و ما حتما از وزیر کشور طرح سوال خواهیم کرد و باید پاسخگو باشند و مصداق را بگویند که چه کسانی این چنین ظلمی را کرده اند و اگر وزیر کشور نتوانند ثابت کنند ایشان موجب تشویش اذهان عمومی و اشاعه بی اعتمادی نسبت به نظام و ارکان نظام شده اند.



عضو فراکیسیون اصولگرایان بیان نمود: ما شاهدیم که هر روز و هر هفته مباحث خلاف واقعی طرح می شود که در چهارچوب اتاق فکر رسانه های زنجیره ای است و ما اطلاعات آن را هم داریم که چه مواردی را هر هفته مطرح کنند تا جامعه به آن مشغول شود ولی فکر نکرده اند که این دقیقا مثال روی شاخه نشستن است و بنده تعجب می کنم از این همه نسبت هاب ناروایی که به نظام مظلوم جمهوری اسلامی داده می شود.

حاجی‌دلیگانی گفت: آنچه که هست و ثابت شده در کمال شفافیت در اتاق شیشه ای به مردم اعلام کنند ولی آنچه که نیست را چرا تولید می کنند و به مردم دیکته می کنند و بنده فکر می کنم هدف اتاق فکری که این مباحث را خلق می کند چیزی نیست به غیر از انکه مردم را از خواسته های اساسی شان که عبارت است از اشتغال، ازدواج و مباحث اقتصادی دور شوند.

وی در ادامه تصریح نمود: در نظام جمهوری اسلامی با هر سلیقه ای که هستیم باید در جهتی حرکت کنیم که آنجایی که اشکال به عملکرد مسئولین است اعلام و رفع شود و این طور نباشد که یکی را بگویند دیگری را نه.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: تخلفاتی که در قوه قضائیه اثبات شده است را می توان به اطلاع مردم رساند و نباید ابایی داشت و چرا باید روی یک قاضی اینقدر فشار باشد؟ بگذارند قاضی در شرایط عادی بین خود و خدای خودش و استماع مطالب متهم و مدعی العموم و ادله پرونده راحت تصمیم بگیرد این که بروند از طرف اقوام قاضی فشار بیاورند کار صحیحی نیست.

حاجی‌دلیگانی در پایان بیان نمود: در پرونده آقای رحیمی دستگاه قضایی ورود پیدا کرد و همه خوشحال شدند ولی چرا با بقیه این برخورد ها صورت نمی گیرد و باید دستگاه قضا با همان قاطعیت با همه متخلفین برخورد کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
آیت الله هاشمی:
حالا که [احمدی نژاد] رسوا شده، می‌گویید فلان کس باعث انحرافش شده، اصل انحراف خود اوست / امروز روز گلایه از روحانی نیست، روز همراهی با اوست / مردم غریبانه پای روحانی ایستاده اند
به آقایان گفتم که چرا تمام کارهای این دولت (احمدی نژاد) را تأیید می‌کنید؟ فردا جواب مردم و خدا را چه می‌دهید؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها