کد خبر: ۳۰۰۵۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اشاره به لزوم مبارزه جدی دستگاه قضا با مفسدین اقتصادی، گفت: قوه قضائیه با صدور حکمی قاطع و عادلانه برای مهدی هاشمی امید ملت در برخورد این قوه با مفاسد اقتصادی را دوچندان می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسین قائدشرف دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: چندی پیش رئیس جمهور با اعلام آمار حوزه اقتصادی درخصوص رسیدن به رشد اقتصادی ۳ و کاهش تورم از ۴۰ درصد به زیر ۱۶ درصد سوالاتی را در ذهن دانشجویان امیرکبیر ایجاد کرد.

وی افزود: اگر این آمار و سایر آماری که در رابطه با رشد اقتصادی در حال مطرح شدن است واقعیت داشته باشد، برای ما دانشجویان جای بسیار خرسندی دارد که دولت عملکردی معجزه‌گونه در حوزه اقتصادی دارد که با این وجود دیگر نیازی به مذاکره با آمریکا نیست.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه دولت باید در سایر حوزه‌ها نیز به چنین وضعیت مطلوبی دست پیدا کند، گفت: البته آماری که رئیس جمهور در حوزه اقتصادی ارائه دادند با واقعیات جامعه همخوانی ندارد.

قائدشرف در ادامه سخنان خود پیرامون لزوم مبارزه جدی دستگاه قضا با مفسدین اقتصادی گفت: دانشجویان می‌دانند که برای منحرف کردن پرونده مهدی هاشمی چه فشار گسترده‌ای بر قوه قضائیه وارد می‌آید که ایستادگی دستگاه قضا در این خصوص قابل تقدیر است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: دانشجویان مصرانه از قوه قضائیه که باید نماد عدالت اسلامی باشد، می‌خواهند با صدور رأیی عادلانه و سریع، کارآمدی خود را به ملت شریف ایران و بویژه دانشجویان به نمایندگی از قشر جوان این کشور اثبات کنند. این مطالبه‌ای به حق است که سزاوار پاسخی مناسب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز برخورد عادلانه با برخی افراد به دلیل آقازادگی شان صورت نگیرد، امیدها ناامید شده و ضربه ای بر پیکره این نظام اسلامی خواهد نشست که با هیچ چیز قابل جبران نیست. اما ما از دستگاه قضا می‌خواهیم امید ملت را در برخورد با مفاسد اقتصادی با صدور حکمی قاطع برای مهدی هاشمی دوچندان کند، چراکه ملت ما تحریم‌ها را تحمل می‌کند، در همه حال در برابر دنیای کفر خواهد ایستاد مادامی که مسئولان نظام را از خود ببیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها