کد خبر: ۳۰۱۴۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
کاپيتان نفتي هاي تهران اعتقاد دارد که همه چيز را براي بازي با العين پيش‌بيني کرده بودند به جز اشتباهات داوري که گريبانگيرشان شد.
به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی نژاد در مورد تساوی مقابل العین امارات گفت: صددرصد تمام بازی هایی که ما انجام می‌دهیم سخت و حساس است و این حساسیت در لیگ قهرمانان آسیا دو برابر می‌ شود. بخصوص اینکه اماراتی ها روی لیگ خود نام خلیج عربی را گذاشتند و ما تعصب زیادی روی این قضیه داریم و دوست داشتیم که این بازی را ببریم اما متاسفانه با یک امتیاز از زمین خارج شویم.

او در مورد عملکرد داوری ادامه داد: ما به همه چیز فکر کرده بودیم به جز عملکرد داوری، او کاری کرد که بازی به تساوی کشیده شود. اگر اتفاقات مربوط به داوری رخ نمی‌ داد شاید الان برنده بودیم من نمی‌ خواهم خیلی از تیم مان تعریف کنم و بقیه فکر کنند چون دارند در نفت‌تهران توپ می‌ زنم از عملکرد بچه هایمان دفاع می‌ کنم ولی تیم ما در مقابل العینی ها که هزینه کل تیمشان اندازه کل تیم های لیگ‌برتر ماست، عملکرد بسیار بهتری نسبت به حریف داشت.

این بازیکن در همین باره گفت: دستورالعمل تاکتیکی ما این بود که به بازیکنان حریف اجازه ندهیم کاری کنند. به همین دلیل پرسینگ شدید انجام دادیم ولی العین تمام عناصر هجومی اش را وارد زمین کرد ولی تیم ما با اینکه جوان بود، خیلی بهتر عمل کرد اما داوری همه چیز را از ما گرفت.

مدافع زردپوشان تهران در مورد اینکه توسط آساموآژیان اذیت شدند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: بالاخره او بازیکن بزرگ و کاپیتان تیم غنا است در دقایقی از نیمه اول بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و دو، سه توپ هوایی روی دروازه ما ریخت اما واکنش های بسیار خوب علی بیرانوند مانع گل نشدن آن توپ ها شد.

حمدی نژاد در پایان افزود: آخر بازی العینی ها از گرفتن یک امتیاز از ما به قدری خوشحال بودند که همدیگر را بغل کرده و به یکدیگر تبریک می‌ گفتند! گویا خودشان هم می‌ دانستند که فوتبال ایران یک سروگردن از فوتبالشان است به این دلیل که یک بازیکن به تنهایی نمی‌ تواند تاثیرگذار باشد. دقیقا کاری که آنها رویش تمرکز کرده بودند و می‌ خواستند به وسیله یکی، دو بازیکنانش جلوی ما قد علم کنند اما نتوانستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها