کد خبر: ۳۰۱۴۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
هافبک سابق پرسپوليس ادعا مي کند که پرسپوليس يک سر و گردن از حريفش در ليگ قهرمانان آسيا بهتر ظاهر شد.
به گزارش پایگاه 598،جواد کاظمیان در این باره به "ورزش سه" گفت: من واقعا از برد پرسپولیس خوشحال شدم. اگر خاطرتان باشد گفته بودم که بنیادکار حریفی نیست که بتواند پرسپولیس را اذیت کند و فکر می کنم این مساله به همه ثابت شد. پرسپولیس یک سر و گردن از حریفش بهتر بود و اجازه نداد بنیادکار کارخاصی را در زمین بازی انجام بدهد.

او ادامه داد: در تمام طول بازی، پرسپولیس هرکاری که دوست داشت در زمین بازی انجام داد و شما دیدید که موقعیت های بنیادکار اصلا جدی نبود. آنها در 10 دقیقه آخر روی دروازه پرسپولیس فشار آوردند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسپولیس ایجادکنند.

هافبک صبا ادعا می کند بینادکار ضعیف ترین تیم گروه پرسپولیس است: البته این را در هم نظر بگیرید که بنیادکار ضعیف ترین تیم گروه پرسپولیس است. به نظر من بعد از پرسپولیس لخویا قوی ترین تیم گروه پرسپولیس است و بعد از آن هم النصر عربستان تیم خوبی است.

او ادعا می کند پرسپولیس نباید تمرکزش را از دست بدهد: پرسپولیس راحت از گروهش بالا می آید. فقط این تیم نباید تمرکزش را از دست بدهد و گول این نتایج را بخورد. این تیم می تواند خیلی راحت از گروهش بالا بیاید.حریفان پرسپولیس ضعیف تر از این تیم هستند و نمی توانند دردسری برای این تیم ایجاد کنند.

کاظمیان ادعا می کند پرسپولیس می تواند فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بشود: من فکر می کنم پرسپولیس می تواند فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بشود. این تیم شرایط خیلی خوبی دارد و فقط باید کادرفنی تلاش کنند که این تیم از این شرایط خارج نشود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها