کد خبر: ۳۰۱۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
خبر ديدار فرح پهلوي از بنگاه سخن پراكني دولتي انگليس كه قرار بود محرمانه بماند، توسط اشرف پهلوي لو رفته است.
به دنبال بازديد بيوه 75 ساله محمدرضا پهلوي از بنگاه سلطنتي بي بي سي فارسي، اخبار موثق واصله حاكي است كه اشرف پهلوي (خواهر فاسد و جنايتكار شاه سابق) پس از اطلاع از معامله فرح و صادق صادق نژاد (معروف به صادق صبا)، به خاطر رقابتي جنون آميز با فرح ديبا، بلافاصله از صادق صبا مدير بي بي سي فارسي درخواست مي كند كه مستندي نيز از زندگي او توليد و پخش شود و براي ترغيب متوليان آن بنگاه، مبلغ كلاني نيز كه بنا به گفته يكي از اطرافيان اشرف مبلغ 5/2ميليون دلار بوده به حساب رسمي بنگاه و حساب شخصي و محرمانه «صبا» واريز مي نمايد. اما مدير بي بي سي فارسي كه پس از پخش مستند فرح پهلوي با رسوايي مالي ناشي از اخاذي دويست هزار پوندي از بيوه محمدرضا پهلوي و نيز با انتقادهاي فراواني از طرف تعدادي از گروههاي اپوزيسيون مواجه شده بود، به رغم دريافت پول، انجام كار را به آينده اي نامعلوم موكول مي كند.
به گزارش بولتن نيوز، اشرف پهلوي كه آن مبلغ كلان را پرداخته و نتيجه اي نگرفته بود، از فرط ناراحتي خبر ديدار محرمانه بيوه پهلوي از بي بي سي فارسي و مبلغي را كه صادق نژاد از او كلاهبرداري كرده بود افشا مي كند. اين افشاگري موجب اعتراض همزمان فرح و صبا به اشرف شده و دعواي دوجانبه قبلي به دعواي سه جانبه بين اشرف و فرح و صبا تبديل مي شود.
منابع خبري مي گويند اشرف پهلوي سه ماه قبل نيز مبلغ 450 هزار دلار به فردي كه خود را تيمسار روحاني معرفي كرده و قول داده بود كه در اول مهرماه گذشته، تهران را فتح خواهد كرد(!) پرداخته بود. اين شخص كه به «هخاي دوم» معروف شد در پاسخ به علت عدم فتح تهران در تاريخ ادعا شده به اشرف گفته بود 450 هزار دلار براي فتح تهران كم بود و حداقل بايد يك ميليون دلار پرداخت مي كرديد تا كار جمهوري اسلامي را تمام كنم(!)
گفتني است پس از پخش مستند فرح ديبا، يكي از گروههاي اعتراض كننده به بي بي سي فارسي، اعضاي اتاق فكر فتنه مستقر در لندن بودند كه بي بي سي فارسي را پايگاه اصلي فتنه در خارج قلمداد كرده و ترويج خاندان سلطنت پهلوي توسط اين بنگاه را به زيان وجهه اصلاح طلبان دانسته بودند.
اعتراض اخير اشرف پهلوي به صادق صبا عملا سومين رسوايي بزرگ رخ داده براي مدير بنگاه سلطنتي بي بي سي فارسي ظرف چند ماه گذشته است. تجاوز نامبرده به يكي از مجريان آن شبكه (پونه. ق) رسوايي اخلاقي بزرگي بود كه حتي به برنامه هاي زنده آن شبكه هم كشيد و منجر به غيبت طولاني پونه. ق گرديد. پس از آن، رسوايي مالي ناشي از كلاهبرداري 200 هزار پوندي مدير بي بي سي فارسي از فرح ديبا سروصداي زيادي ايجاد كرد.
منبع: كيهان
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
UNITED STATES
۰۰:۵۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۳
۱
این پولهای به تاراج رفته ملت ایران است که توسط خانواده فاسد پهلوی به باد داده می شود .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها