کد خبر: ۳۰۱۸۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
در پایان دیدار تیم‌های الشحانیه و ام‌صلال، دروازه‌بان الشحانیه به سمت بازیکن ایرانی این تیم هجوم برد.

به گزارش پایگاه 598، هفته بیستم لیگ ستارگان قطر با انجام سه دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای حساس الشحانیه دست به کار بزرگی زد و توانست در خانه ام صلال با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

 

در این دیدار که دربی ایرانی های حاضر قطر بود این شجاعی و پولادی بودند که برابر تیم پژمان منتظری به پیروزی رسیدند.

 

در این دیدار ام صلال با نتیجه سه بر یک از الشحانیه پیش افتاد اما درخشش بازیکنان ایرانی الشحانیه باعث شد تا بازی در نهایت با نتیجه چهار بر سه به سود این تیم به پایان رسد.

 

مسعود شجاعی ستاره ایرانی الشحانیه در حالیکه بازی با نتیجه سه بر یک به سود ام صلال بود اختلاف را به حداقل رساند تا امیدها در این تیم زنده شود. این بار نوبت به مهرداد پولادی دیگر بازیکن ایرانی الشحانیه رسید تا برای تیمش گلزنی کند. او دو دقیقه بعد از گل شجاعی توانست گل تساوی را برای الشحانیه به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و الشحانیه در دقیقه 83 بار دیگر توسط پولادی به گل رسید تا سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

 

داور در دقیقه 83 به سود الشحانیه پنالتی گرفت. مسعود شجاعی پشت این ضربه قرار گرفت اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند البته داور بازی این پنالتی را به خاطر آنها دروازبان ام صلال زیاد جلو آمده بود لغو کرد تا این بار پولادی پشت ضربه قرار گیرد و آن را به گل تبدیل کند تا الشحانیه در نهایت این بازی را با نتیجه چهار بر سه به سود خود به پایان رساند و سه امتیاز حساس را به دست آورد.

 

در پایان این دیدار دروازه‌بان تیم الشحانیه به سمت علی جوکار یکی از 3 بازیکن ایرانی این تیم هجوم برد تا با وی درگیر شود که با وساطت داور و سایر بازیکنان این درگیری خاتمه پیدا کرد.

 

قبل از سوت داور یک ضربه خطا برای ام‌صلال در پشت محوطه جریمه الشحانیه گرفته شد که این توپ با اختلاف زیادی به اوت رفت، با این حال گلر الشحانیه اعتقاد داشت که این موقعیت روی خطای بی مورد جوکار به دست آمده است.

 

الشحانیه با این پیروزی 18 امتیازی شد و در همان رده دوازدهم باقی ماند این در حالی است که ام صلال در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها