کد خبر: ۳۰۱۹۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدرضا خباز معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور و از چهره‌های اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با شماره چهارشنبه روزنامه آرمان امروز، توضیحاتی را درباره صحبت‌های آقای هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه منتقدان داخلی با نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) هم‌نوا شده‌اند! بیان کرد.

او گفته است: سخنان آیت‌ا... هاشمی کاملا درست و دلسوزانه است و نباید به این مطالب دلسوزانه جنبه سیاسی دهیم.

خباز در ادامه با اشاره به انتقادات صورت گرفته از صحبت‌های آقای هاشمی اظهار می‌دارد: همیشه بوده‌اند کسانی که به جای اینکه از حرفهای پدرانه حُسن استفاده را بکنند و نسبت به رفتار گذشته خود پشیمان باشند باز همان حرف‌های گذشته خود را تکرار می‌کنند!

او همچنین گفته است: نباید در برابر این دلسوزی، در برابر این نصیحت مشفقانه و در برابر این هدایت پدرانه هتاکی کرد چراکه این رفتار در پیشگاه ملت قابل پذیرش نیست.

 

*بدیهیست تا زمانی که آقای هاشمی چنین سمپات‌های سیاسی دلباخته‌ای را در اطراف خود دارد که یکی در سرمقاله روزنامه شرق جشن تولد مکتوب برای ایشان بگیرد و دیگری صحبت‌های ناصحیح ایشان خطاب به منتقدان رفتارهای مذاکراتی دولت را «هدایت پدرانه»! بنامد؛ منتقدان باید هم که انتظار داشته باشند با ادبیات ناصحیح از سوی آقای هاشمی نواخته شوند.

به هر روی باید پذیرفت که در دوران دولت کنونی، منتقدان به محاق رفته‌اند و طبیعیست که در هنگامه‌ی محاق نیز کسانی که در مظان انتقاد هستند هیچ سد و بزنگاهی را در مقابل خود ندیده و حتی تا آنجا پیش بروند که منتقدان داخلی را همنوا با اسرائیل بدانند.

گفتنی‌ها در این رابطه بسیار است...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها