کد خبر: ۳۰۲۰۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
عابدینی:
فردين عابديني در روز بازي تراکتور و الاهلي امارات با ورودش به زمين يک پاس استثنايي به فرشاد احمدزاده داد که منجر به گل شد. او همچنين با عملکرد خوبش در ادامه کار در پايان بازي بهترين بازيکن لقب گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، فردین عابدینی در مورد پیروزی مقابل الاهلی امارات گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود، حریف هم دو نیمه خوب بازی کرد اما به دلیل تجربه تلخمان مقابل نسف قارشی واقعا برد مال ما بود. از همان اول در رختکن همه بچه ها تمرکز کرده بودیم که هر طور شده این بازی را ببریم. بازیکنان همگی خونسرد بودند و همانطور که دیدید در زمین از جانشان مایه گذاشتند.

او در مورد تعویضش با محمد ایران پوریان و اینکه تعویض طلایی لقب گرفت گفت: محمد رفیق من است خیلی با هم صمیمی هستیم. ناراحت شدم که مصدوم شد و نتوانست دوباره ادامه دهد، کلی خوشحال بودم که رسیدم و می‌ تواند به تیم مان کمک کند. خدا را شکر می‌ کنم که جای خالی محمد را پر کرده ام ولی واقعا فرقی نمی‌ کند که من بازی کنم یا او.

هافبک سرخپوشان تبریز در مورد اینکه چطور در یک چنین بازی حساسی توانست 3 نفر را دریبل کند و پاس خوبی به احمدزاده بدهد، گفت: همه بازی ها حساس هستند ولی بازی الاهلی را همه ایران دیدند. مهمتر از همه طرفداران مان داشتند بازی را می‌ دیدند، خدا کمکم کرد و زحمت بچه ها بود که توانستم توپ را به فرشاد برسانم.

این بازیکن در مورد حضور هواداران در یادگار امام نظرش را اینگونه بیان کرد: در این چند روز در همه مصاحبه هایم گفتم که خوشحال هستم هواداران با ما آشتی کردند. ورزشگاه خالی به درد هیچ بازیکنی نمی‌ خورد، هوادار باید بیاید بخصوص اگر آن هوادار طرفدار تراکتورسازی هم باشد. طرفداران که با تمام طرفداران دیگر فرق می‌ کند. آنها خیلی خوب بودند و ما را شرمنده کردند.

او در مورد حمایت تونی از خودش درکنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: آقای تونی مربی ای است که همیشه پشت بازیکنانش است. پس از برد همه تراکتوری ها شاد و خوشحال بودند و یکی، دو از خبرنگاران عوض اینکه از تیم حمایت کنند، حرف از چند بازی قبل می‌ زدند. تونی هم برگشت به آنها گفت؛ فردین امروز ما را شگفت زده کرد. بحث بازی های قبل را وسط نیاورید و حاشیه درست نکنید.

این بازیکن در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی ای اف سی گفت: همانطور که گفتم زحمات همه بچه ها بود، آن گوشه من هم یک کوچولو زحمت می‌ کشیدم.

عابدینی در پایان در مورددیدار فردا با پرسپولیس افزود: پرسپولیس تیم واقعا بزرگی است من در استقلال که بودم مقابل این تیم قرار گرفتم، حالا هم در تراکتورسازی حضور دارم باید جلوی این تیم قرار بگیرم. خدا را شکر در بازی با الاهلی نتیجه نگرفتیم، در ضمن بازی با نسف هم در دست ما بود. پرسپولیس هم در آسیا خوب کار کرده و 6 امتیاز گرفته است. از هواداران می‌ خواهم فردا به ورزشگاه بیایند، ما هم به اندازه خودمان زحمت می‌ کشیم تا نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها