کد خبر: ۳۰۲۰۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
امير قلعه‌نويي که از برد تيمش برابر نفت مسجد سليمان و رسيدن به صدر جدول سرمست بود، بعد از اين ديدار در تالار ايوان شمس در مراسمي که براي بي‌خانمان‌ها در نظر گرفته شد بود حاضر شد.
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی با حضور روی سن درباره شیوع اعتیاد در جامعه گفت: باید درباره این اتفاق چاره اندیشی کاملی انجام شود. نمی‌گویم در گذشته اینقدر اعتیاد نبوده اما مطمئنا اینقدر شدید نبوده و مواد در دسترس نبود. ارزان شدن و در دسترس بودن یکی از مضرات مواد افیونی کنونی است.

وی ادامه داد: ما تمام جوانان ایران عزیز را باید فرزندان خودمان بدانیم و کمک کنیم تا جوانان آسیب نبینند.

سرمربی استقلال در ادامه با اشاره به اینکه ورزش می‌تواند نقش مهمی در جلوگیری از شیوع اعتیاد در جامعه داشته باشد، گفت: می‌دانید چرا همیشه درب محل تمرین استقلال به روی همه باز است؟ من درب محل تمرین را باز می‌گذارم تا جوانان بیایند و چند ساعتی را آنجا سرگرم باشند. اگر آنها 2-3 ساعت در محل تمرین باشند مطمئنا از صرف این زمان در محلی احتمالا آلوده و در جای دیگر جلوگیری شده است و این باقیات صالحات است.

قلعه نویی افزود: پس همه ما به نوبه خود وظیفه داریم خصوصا به جوانان کمک کنیم تا از آسیب مصون باشند.

وی با اشاره به اینکه در دو جا سفیر است گفت: این‌ها فرزندان صالح ایران زمین هستند. من در دو جا سفیر هستم، سفیر طلایی بهزیستی و سفیر بیماری‌های نادر. وقتی به این فضا می‌روم و عمق فاجعه را می‌بینیم درد می‌کشیم و در خودم گریه می‌کنم. چرا ایران عزیز با چنین پتانسیلی چنین مسائلی را داشته باشد. آنها هم ناموس ما هستند، دعا کنیم و دست به دست هم بدهیم و هر کدام به نوبه خودمان حتی شده با حضور در چنین مراسم‌هایی به این مساله کمک کنیم تا یک نفر به زندگی برگردد.

قلعه نویی با اشاره به پیشنهادش برای سازمان دادن به چنین بیمارانی گفت: آقای هاشمی رییس بهزیستی گفت: من با توجه به رابطه‌هایی که دارم از ایشان خواستم مکانی تهیه کنیم تا از زنان و کودکانی که چنین مشکلاتی دارند در نظر بگیریم و یک گوشه کار را هم ما بگیریم و کمک کنیم تا آنها بتوانند در فضایی آرام زندگی کنند.

قلعه‌نویی در پایان گفت: من برای کمک به این مجموعه هرگونه اقدامی که لازم باشد انجام خواهم داد و هر رقمی را پرداخت می‌کنم ایران قدمت 9 هزار ساله دارد و امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه نباشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها