کد خبر: ۳۰۲۰۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
جواد کاظميان بعد از 3 بازي که براي صبا برگزار کرد، در بازي با راه‌آهن موفق شد اولين گلش را براي تيم جديدش بزند.
به گزارش پایگاه 598،مهاجم صبا در این باره به "ورزش سه" گفت: من تا حالا 3 بازی برای صبا انجام داده و خوشحالم که توانستم اولین گلم را بزنم. بالاخره آقای تارتار از بازیکنان باتجربه اش انتظار دارد و من هم تلاش می‌ کنم که بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم. من در اولین بازی ام برابر نفت‌مسجدسلیمان در همان دقایق ابتدایی مصدوم شدم و نتوانستم چند هفته برای تیمم بازی کنم. حتی در بازی با پرسپولیس هم با مصدومیت بازی کردم و خوشحالم در این بازی توانستم نظر کادرفنی را جلب کنم.

او ادامه داد: اگر باز هم در پست مهاجم بازی کنم، تلاش می‌ کنم که گل بزنم و تعداد آن را بالا ببرم. شما اگر همین بازی با راه‌آهن را توجه کرده باشید، من در نیمه اول مهاجم بودم اما در نیمه دوم در پست هافبک راست بازی کردم. البته اینکه در چه نقطه ای از زمین بازی کنم، نظر کادرفنی است.

کاظمیان در مورد شادی گلش که دستش را بالا برد و خدا را با فریاد صدا کرد هم گفت: فکر می‌ کنم من در این مدت تحت فشار بودم و از اینکه گل زدم، خیلی خوشحال بودم. البته خیلی مسائل پیش آمده بود که شاید روزی سر فرصت در مورد آن صحبت کنم ولی الان وقتش نیست. زمانی هم که گل زدم، سمت نیمکت رفتم و با یکی، دو بازیکن نیمکت نشین مان که خیلی پسرهای خوبی هستند، شادی گلم را تقسیم کردم و بعد هم خدا را شکر کردم.

مدافع صبا اعتقاد دارد تیمش می‌ توانست با گل های بیشتری راه‌آهن را شکست دهد: ما حتما می‌ توانستیم با تعداد گل های بیشتری راه‌آهن را شکست دهیم چون چند موقعیت دیگر هم داشتیم. البته از حق هم نگذریم راه‌آهن هم دو، سه موقعیت خیلی خوب داشت.

کاظمیان که پیش از این قول داده بود تیمش در بازی با راه‌آهن و استقلال‌خوزستان برنده شود، حالا به نیمی از قولش وفا کرده است. او در این باره هم می‌ گوید: برد برابر راه‌آهن خیلی خوب بود و باید استقلال‌خوزستان را هم ببریم. البته استقلال‌خوزستان هم تیم خوبی است و مطمئنا بردن آن به این راحتی ها نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها