کد خبر: ۳۰۲۱۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در استان بوشهر از دستگیری عوامل سرقت از طلا فروشی در شهر برازجان و انهدام باند سرقت موسوم به "ناهید کف زن" با 21 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه طلا فروشی در شهر برازجان توسط دو نفر خانم که با روش کش روی اقدام به سرقت یک کیلو گرم طلا از دو نفر فروشنده کیف به دست جواهرات نموده بودند، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

سرهنگ انصاری افزود: اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان جهت بررسی موضوع در محدوده وقوع سرقت حضور یافته و پس از انجام بررسی‌های دقیق میدانی و بکارگیری گشت‌های شناسایی به صورت نامحسوس موفق شدند دو نفر خانم غیر بومی به نام‌های "معصومه" و "ناهید" که قصد ورود به یکی دیگر از مغازه‌های طلا فروشی بازار را داشتند در یک عملیات پوششی و پلیسی دستگیر و به پلیس اگاهی منتقل کنند.

 

وی ادامه داد: در بررسی سوابق این دو سارق مشخص شد که متهم ردیف اول دارای هفده فقره سابقه کیفری و متهم ردیف دوم نیز دارای چهار فقره سابقه کیفری می‌باشند که با اسامی مختلف به اتهاماتی از جمله سرقت و کیف زنی در استان های دیگر دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان متهمان به ارتکاب چهار فقره سرقت در دشتستان اعتراف کردند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها