کد خبر: ۳۰۲۱۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
عاملان شکنجه و آزار و اذیت مرد جوانی در ورچسترشایر انگلیس پس از بارها اعتراض به رأی دادگاه باید سال‌ها در زندان بمانند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، عاملان شکنجه و آزار و اذیت مرد جوانی در ورچسترشایر انگلیس پس از بارها اعتراض به رأی دادگاه باید سال‌ها در زندان بمانند.

به گزارش پلیس، قربانی 37 ساله از چهار سال قبل به دلیل داشتن بدهی به سرکرده یک گروه، فراری بود و به همین خاطر نیز بیش از 17 بار همراه خانواده‌اش محل زندگی خود را تغییر داده بود تا توسط اعضای گروه غافلگیر نشود. این شرایط تا چند ماه قبل ادامه داشت تا اینکه سردسته گروه به نام «طریق» و برادر کوچک‌ترش با همدستی یکی از دوستانشان در نقشه‌ای هولناک مرد بدهکار را ربودند و به شکنجه‌گاه بردند.

این گروگانگیری و شکنجه 28 ساعت به طول انجامید تا اینکه با عملیات پلیس انگلیس و دستگیری گروگانگیرها به پایان رسید. گروگان 37 ساله که با ضربات چکش بشدت مجروح شده بود با شکستگی در چند ناحیه از بدنش به بیمارستان منتقل شد و سه گروگانگیر «طریق»، «تهری محمود» و «پل چه مورای» به زندان افتادند.

 

گرچه دادگاه انگلیس ابتدا با بررسی پرونده هر یک از سه متهم را به 17 سال زندان محکوم کرد اما با فرجام‌خواهی آنان قضات عالی انگلیس پس از مشورت «پل چه مورای» را به 14 سال و چهار ماه زندان، «تهری محمود» 39 ساله را که تحت تأثیر برادر بزرگ‌ترش در این گروگانگیری شرکت کرده بود به 12 سال حبس و همدست‌شان طریق محمود را با توجه به هدایت این گروگانگیری و شکنجه مرد ربوده شده به 17 سال زندان محکوم کردند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها