کد خبر: ۳۰۲۴۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
مدافع صبا از اينکه کارشناسان اين جو وحشتناک را عليه کرار جاسم هافبک عراقي استقلال به دليل توهين به فوتبال ايران راه انداخته اند، ناراحت است و مي‌ گويد مشکلات فوتبال چيز ديگري است.
به گزارش پایگاه 598،پیروز قربانی به "ورزش سه" گفت که تمام فوتبال ایران شده اینترنت و همه کارشناسان فکر می‌ کنند با جستجو در اینترنت می‌ توانند مشکلات فوتبال را حل کنند.

عالی بازی کردیم

برابر راه‌آهن بازی خوب و هدفمندی را انجام دادیم و من مطمئنم که این شروع نتایج خوب صبا است. ما در نیمه اول گل را زدیم و در نیمه دوم هم توانستیم که بازی را کنترل کنیم و این سه امتیاز را بگیریم. این پیروزی می‌ تواند به ما در ادامه لیگ خیلی کمک کند.

بازیکنان جدید به زمان نیاز دارند

خیلی خوشحال شدم که جواد کاظمیان توانست برای تیممان گل بزند، به هر حال بازیکنان جدیدی که جذب صبا شده اند، نیاز به زمان دارند که بتوانند با تیم جدیدشان هماهنگ شوند و مطمئنم این بازیکنان در ادامه برای ما بهتر بازی می‌کنند.

استقلال در مورد کرار تصمیم می‌ گیرد

واقعیت این است که من مصاحبه کرار را نخوانده ام ولی از چیزی که از دوستانم شنیده ام متوجه شدم که کرار حرف خوبی نزده است. البته من فکر می‌ کنم به کسی ربطی ندارد که هر روز در مورد او نظر می‌ دهند. باشگاه استقلال مدیر دارد و قطعا بهترین تصمیم را در مورد کرار می‌ گیرد.

بهتر است کارشناسان در مورد مشکلات فوتبال حرف بزنند

بهتر است کارشناسان به جای اینکه در مورد کرار صحبت کنند تلاش کنند تا وضعیت فوتبال را بهتر کنند. من نمی‌ دانم چرا همه دنبال این هستند که در مورد موضوع هایی که ربطی به آنها ندارد، میزگرد تشکیل بدهند. یکسری از کارشناسان در خانه نشسته اند و منتظر هستند که یک اتفاقی بیافتد و بگویند که اوضاع فوتبال خیلی بد است چرا یک نفر تلاش نمی‌ کند این مشکلات را حل کند.

اینترنت پدر فوتبال ایران را درآورده

متاسفانه کارشناسان فقط یاد گرفته اند که مطالب را از اینترنت دانلود کنند و بعد خیلی راحت جلوی دوربین ها در مورد فوتبال صحبت کنند. اینکه نشد کارشناسی. آقایان یک تخته دستشان گرفته اند و روی تیم‌ملی ایران را برابر برزیل برنده می‌کنند، اما از نظر عملی هیچ کاری از دستشان برنمی آید.

هنوز هم مشکل مالی داریم

هنوز هیچ اتفاق جدیدی برای صبا نیفتاده است، یک چک به ما داده اند که هنوز تاریخ آن نرسیده و ما خیلی نمی‌ توانیم روی آن حساب کنیم چون تا حالا از این چک ها زیاد گرفته ایم. امیدوارم هر کسی که مسوول صبا است، مشکلات بچه ها را حل کند چون من واقعا خودم در جریان هستم که یکسری از بازیکنان چقدر مشکل دارند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها