کد خبر: ۳۰۳۴۹۱
زمان انتشار: ۰۵:۰۴     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران/ مدير عامل سابق تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص لغو مزايده دوم سرخابي‌ها گفت: اين موضوع جاي نگراني ندارد چرا که براي شرکت‌هاي ديگر هم اتفاق افتاده است.
محمد رويانيان افزود: به هر حال دولت در اين باره تصميم مي‌گيرد که براي خصوصي سازي سرخابي‌ها بايد چه اقداماتي انجام دهد.
رويانيان در ادامه عنوان کرد: لغو مزايده دوم سرخابي‌ها قابل پيش بيني بود چرا که ابهامات زيادي هنوز وجود دارد در نحوه واگذاري هنوز ابهامات برطرف نشده است و شفاف سازي صورت نگرفته است.
رويانيان تصريح کرد: قيمت پايه خريد سرخابي‌ها آنقدر زياد است که براي سرمايه دار صرف نمي‌کند تا در مزايده شرکت کند با توجه به شرايط اقتصادي موجود کسي ريسک نمي‌کند تا براي خريد سرخابي‌ها پيشقدم شود دولت بايد علاوه بر برند، ساختمان ورزشگاه 2 باشگاه بايد امتيازاتي براي خريدار در نظر مي‌گرفت که اين کار را نکرد حق پخش تلويزيوني، بليط فروشي، تبليغات دور زمين مسائل مهمي هستند.
وي عنوان کرد: فدراسيون فوتبال هنوز حقوق باشگاه‌ها را رعايت نمي‌کند و ابهاماتي در اين زمينه وجود دارد سرمايه گذاران وقتي به مسئله خريد 2 باشگاه ورود مي کنند که بدانند هزينه‌شان همراه با درآمد زايي است.
مدير عامل سابق پرسپوليس اظهار داشت: دولت بايد اعتماد لازم را به خريداران بدهد و شفاف سازي و حمايت‌هاي لازم را کند حتي کپي رايت، بليط فروشي و تبليغات مسائل حمايتي است که دولت مي‌تواند به خريداران بکند.
رويانيان‌ عنوان کرد: ضمن اينکه به نظر مي آيد که بعضي‌ها دوست ندارند که 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس خصوصي شوند و اين موضوع تاثير زيادي بر عدم خصوصي سازي اين 2 باشگاه تا الان گذاشته است.
وي درباره اينکه گفته مي‌شود وزارت ورزش و جوانان تمايل به خصوصي سازي سرخابي‌ها ندارد، بيان کرد: وزارت ورزش و جوانان هنوز به يک نتيجه درست نرسيده است. مسئول خصوصي سازي سرخابي‌ها هنوز نتوانسته برنامه ريزي و مديريت درستي انجام دهد اطلاعات درستي به وزير ورزش و جوانان تا الان داده نشده است به هر حال شفاف سازي براي واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي صورت نگرفته است.
وي درباره اينکه اميدوار به واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي در سال آينده است يا نه، تصريح کرد: تصورم اين است که دولت اين 2 باشگاه را به شکل ديگري واگذار مي کند اين احتمال وجود دارد که دولت اين 2 باشگاه را به مدت 5 سال به يک گروه صلاحيت دارد واگذار مي‌کند احتمال اينکه قيمت و شرايط هم تغيير دهد وجود دارد.
وي در ادامه عنوان کرد: من اميدواري زيادي براي واگذاري سرخابي‌ها ندارم مگر اينکه شفاف سازي صورت بگيرد.
رويانيان در مورد اينکه گفته مي‌شود سرخابي‌ها در تير ماه منحل مي شوند، تصريح کرد: بر اساس قانون شرکت ها به همين صورت است باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس شرکت نيستند تا منحل شوند آنها متعلق به دولت و مردم هستند و هيچ کس نمي تواند اين 2 باشگاه را منحل کند.
وي در مورد وضعيت خريد باشگاه توسط هدايتي عنوان کرد: هدايتي کار تجاري انجام مي دهد با پيچ و خم اين کار آشنايي دارد بر اين اساس فکر مي کند که اگر هزينه کند درآمدي برايش وجود دارد يا ندارد به هر حال هدايتي به نفع خودش کار مي کند و چشم بسته باشگاهي را خريداري نمي‌کند.
وي در پايان درباره گفته هاي تاج نسبت به خريداري سرخابي ها توسط شرکت‌هاي خود رو سازي خاطر نشان کرد: تاج به مديريت صنعتي عادت کرده است بر اين اساس اين حرف‌ها را زده است شرکت‌هاي خودرو سازي خودشان مشکل دارند و نمي‌توانند سرخابي‌ها را اداره کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها