کد خبر: ۳۰۳۶۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
تراکتوري ها که با کسب يک پيروزي حساس مقابل پرسپوليس حالا بايد به مصاف راه‌آهن برود، به دنبال پيروزي در اين ديدار هستند تا بتوانند خودشان را به صدر نزديک کنند.
به گزارش "ورزش سه"، فردین عابدینی در مورد پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شکر توانستیم با انجام یک بازی خوب و با تمرکز بالا پرسپولیس را ببریم. برد مقابل الاهلی امارات انگیزه خاصی به بچه های ما داده بود که باعث شد یک بازی خوبی انجام بدهیم و یک پیروزی حساس را برای خودمان رقم بزنیم. این بازی فشار زیادی روی ما آورد اما با حضور هوادارانمان که بیشتر از همیشه حتی از بازی قبل آن هم در یک روز غیرتعطیل ما را حمایت کردند باعث شد فشار روی ما کمتر شود و خدا را شکر نتیجه لازم را بگیریم.

او در مورد درگیری اش با محمد نوری در جریان بازی ادامه داد: یک ربع مانده به پایان بازی درگیری ها بیشتر شد، از آنجایی که پرسپولیسی ها زودشان به ما نمی‌ رسید و فشار زیادی رویشان بود، خطای زیادی انجام دادند. آقای نوری از پشت عمدا من را زد و من هم فقط برگشتم به او گفتم یک ذره آرام تر اما چیز خاصی نبود و همه این ها به خاطر فشار بازی اتفاق افتاد. خود آقا محمد هم بعدا از من معذرت خواهی کرد، بنابراین مشکل خاصی وجود ندارد.

این بازیکن درمورد قرار گرفتن در رده دوم جدول ادامه داد: تا آنجایی که من می‌ دانم نفت و استقلال با هم بازی دارند امیدوارم این دیدار مساوی شود چون خیلی به نفعمان است و البته ما اگر می‌ خواهیم قهرمان شویم نباید کاری به نتایج بقیه تیم ها داشته باشیم و باید سعی کنیم تمام بازی ها را ببریم. امیدوارم شانس به ما رو بیاورد.

عابدینی در پایان در مورد دیدار با راه‌آهن افزود: همانطور که گفتم نتیجه بازی استقلال و نفت خیلی برای ما مهم است در ضمن اگر گسترش هفته قبل حتی یک مساوی مقابل نفت می‌ گرفت ما الان صدرنشین شده بودیم. آنها علیرغم بازی خوبی که انجام دادند به حریفشان باختند. انشالله که بتوانیم راه‌آهن را ببریم چون روی سه امتیاز این دیدار تمرکز کرده ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها