کد خبر: ۳۰۳۶۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
بازيکنان ذوب‌آهن در حال حاضر خودشان را يکي از مدعي هاي اصلي قهرماني مي‌ دانند، آنها براي اينکه به اين مهم نزديک تر شوند بايد هر طور شده پيکان را در تهران از پيش رو بردارند.
به گزارش "ورزش سه"، قاسم دهنوی در مورد شرایط ذوب‌آهن گفت: کم کم داریم آماده می‌ شویم برای بازی خیلی سخت با پیکان امیدوارم با کسب یک پیروزی خوب بتوانیم آن را تقدیم به هوادارانمان کنیم.

او در مورد شرایط تیم حریف ادامه داد: برخلاف خیلی ها من فکر می‌ کنم که این تیم شرایط خوبی دارد، در ضمن فوتبال بازی کردن در چند بازی پیش رو خیلی سخت تر شده برای اینکه تمام تیم ها آنالیز ویژه ای روی حریفانشان می‌ کنند و هیچ کس در این بین دوست ندارد بی خودی امتیاز از دست بدهد. بالاخره در این مدت همدلی خاصی بین ما بازیکنان ذوب‌آهن به وجود آمده اما این را به خوبی می‌ دانیم بازی خیلی سختی مقابل پیکان داریم. من دیدار این تیم مقابل فولاد را دیدم آنها با قدرت دفاع کردند و در ضدحملات موفق بودند در ضمن این تیم بازیکنان بسیار بزرگی دارد اما با توجه به روند رو به رشدی که ما داشته ایم باید از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم تا در کورس قهرمانی بمانیم.

او در مورد قرار گرفتن در رده ششم جدول ادامه داد: ما ششم جدول هستیم و باید سعی کنیم جایگاهمان را راحت از دست ندهیم، تمام تمرکز ما روی بازی با پیکان و بعد از آن گسترش فولاد است که دیدارهای بسیار سختی هستند امیدوارم که بتوانیم از پسشان بربیاییم. ما با تمام وجود به میدان می‌ رویم. نتیجه گیری تیم ذوب‌آهن از هفته ششم به بعد به دلیل این است که از مدیریت گرفته تا سایر بازیکنان همه گی یکدل شده اند و در ضمن برای بچه های ما مهم نیست چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد چون هدف همگی مان موفقیت ذوب‌آهن است.

این بازیکن در مورد بهتر شدن روندشان به کمک خریدهایی که در فصل نقل وانتقالات انجام دادند، نظرش را اینگونه بیان کرد: خریدهای خوبی داشته ایم و این قضیه دید بالای کادرفنی را می‌ رساند و همچنین مدیرعاملی که هیچ وقت پشت ما را خالی نکرد و به هر طریقی به ما روحیه داد از جمله دادن پاداش ها پس از کسب پیروزی ها و حاضر شدن بر سر تمرینات ذوب‌آهن.

از دهنوی سوال شد که فکر نمی‌ کند این روزها کمی از شرایط آرمانی اش دور شده افزود: اگر یادتان باشد بعد از پایان تعطیلات من قول داده بودم که برای ذوب‌آهن بسیار مثمرثمرتر باشم. به شرطی اینکه تمرین داشته باشم اما متاسفانه تمرین نداشتم و بدنم سرحال نبود. بعد از دوبازی که اصلا در ترکیب نبودم، در سومین بازی دقیقه 85 اخراج شدم اما خدا را شکر الان همه چیز خوب است و بدنم شاداب شده بنابراین می‌ توانم دوباره مثمرثمر باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها