کد خبر: ۳۰۳۶۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
بارسلونا به شدت به جذب مهاجم برزيلي شاختار علاقمند شده و به همين دليل، نمايندگان اين باشگاه، امشب در ورزشگاه آليانس آره نا، نظاره گر بازي داگلاس کاستا خواهند بود.
به گزارش "ورزش سه"، نمایش های خیره کننده داگلاس کاستا در ترکیب شاختار دونتسک، سبب شده تا باشگاه های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او شوند اما در این میان، عزم بارسلونا جزم تر از دیگر باشگاه هاست. باشگاه کاتالانی قصد دارد کاستا را برای نیم فصل دوم فصل بعد به نوکمپ بیاورد.

نزدیک به دو سال است که بارسلونا این مهاجم برزیلی را زیر نظر دارد و دیگر متقاعد شده که این بازیکن برای حضور در بارسلونا گزینه مناسبی است.حتی لوئیس انریکه در زمان فعالیتش در تیم آ اس رم، قصد خرید این بازیکن را داشت.

کاستا بازیکنی دوپاست که می تواند به عنوان مهاجم کناری در هر در دو جناح راست و چپ بازی کند. برای بارسا، مارکو رویس در درجه اول اهمیت قرار دارد اما با توجه تمدید قرارداد این بازیکن با دورتموند و نیز محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن در سال 2015، جذب داگلاس کاستا ساده تر به نظر می رسد. امشب داگلاس در ترکیب شاختار مقابل بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت و بارسلونا نیز نگاهی بسیار جدی به این مسابقه حساس خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها