کد خبر: ۳۰۳۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
شكست خانگي استقلال برابر صنعت نفت آبادان
تيم فوتبال استقلال چهار روز پس از فتح دربي 73 در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور مغلوب صنعت نفت آبادان شد تا دستيابي به عنوان قهرماني زودهنگام نيم فصل براي اين تيم محقق نشود.
هفته شانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور از ساعت 15:16 ديروز با ديدار تيمهاي استقلال و صنعت نفت آبادان پيگيري شد. اين بازي كه در حضور كمتر از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد در پايان به برتري 2 بريك صنعت نفت آبادان انجاميد.
استقلال كه با يك تساوي در اين بازي قهرماني نيم فصل خود را مسجل مي كرد، خيلي زود در دقيقه 10 توسط سيامك كوهنورد دروازه اش باز شد. پس از اين گل استقلالي ها براي زدن گل تساوي حملات زيادي روي دروازه ميهمان آباداني داشتند تا اينكه در دقيقه 31 توسط فرهاد مجيدي بازي را به تساوي كشاندند. آبي پوشان هنوز در شادي گل تساوي بودند كه آباداني ها به گل دوم رسيدند. فونيكه سي در دقيقه 32 شوتي سركش را روانه دروازه استقلال كرد كه رحمتي به زحمت فقط آن را دفع كرد تا اينكه توپ برگشتي را هادي رمضاني مبدل به گل دوم صنعت نفت آبادان كرد.نيمه اول با برتري 2 بريك زردپوشان صنعت نفت آبادان به اتمام رسيد تا استقلالي ها در نيمه دوم با انگيزه تغيير نتيجه بازي وارد زمين شوند. استقلال متاثر از باخت نيمه اول در 45 دقيقه نيمه دوم يكپارچه حمله بود و حملات زيادي روي دروازه ميهمان آباداني داشت. حملات پرتعداد استقلالي ها راه به جايي نبرد و اين تيم با نتيجه 2 بريك مقابل نفت آبادان باخت تا قهرماني زودهنگام نيم فصل براي آبي پوشان محقق نشود. اين نخستين بازي تيم صنعت نفت آبادان با هدايت آلبرتو كاستا بود كه با پيروزي اين تيم همراه شد.
كميته انضباطي امارات مارادونا را نقره داغ كرد
كميته انضباطي فوتبال امارات پس از توهين مارادونا به كوزمين سرمربي العين او را سه جلسه محروم و 10 هزار درهم جريمه كرد. ديگو مارادونا سرمربي الوصل پس از شكست دو بر صفر مقابل العين در چارچوب هفته هفتم ليگ برتر امارات به شدت از داور مسابقه انتقاد كرد. وي همچنين حمله تند لفظي را عليه كوزمين سرمربي العين آغاز و از او به بي ادب ياد كرد. كميته انضباطي فوتبال امارات پس از اظهارات مارادونا تشكيل جلسه داد و در پايان اعلام كرد كه مارادونا در سه بازي آينده الوصل حق ندارد بر روي نيمكت بنشيند و علاوه بر اين بايد 10 هزار درهم هم جريمه پرداخت كند.
بنزما بازيكن سال 2011 فرانسه
مجله معتبر فرانس فوتبال در مراسمي كريم بنزما مهاجم 23 ساله رئال مادريد و تيم ملي فرانسه را به عنوان بهترين بازيكن سال 2011 اين كشور برگزيد.تنها گلزن مادريدي ها در ال كلاسيكو در سال 2011 گل هاي مهمي براي تيم ملي فرانسه در رقابت هاي مقدماتي يورو 2012 به ثمر رساند و نقش اساسي در صعود خروس ها به جام ملت ها داشت. او در رئال و مخصوصا در فصل جاري نمايش خيلي خوبي داشت.
وضعيت مبهم 4 بازيكن پيروزي
پزشك تيم فوتبال پيروزي از وضعيت مبهم چهار بازيكن اين تيم براي ديدار با راه آهن شهرري خبر داد. چشمه سري گفت: بعيد است هاشميان به بازي با راه آهن برسد اما پس از تمرين ديروز و تست هايي كه از وي خواهيم گرفت، وضعيتش كاملا مشخص خواهد شد.وي در خصوص وضعيت عليرضا محمد و ابراهيم شكوري براي حضور در اين ديدار تاكيد كرد: اين دو بازيكن هم مراحل درماني را سپري مي كنند و امروز وضعيت نهايي آنها براي حضور در مسابقه با راه آهن مشخص خواهد شد.پزشك تيم فوتبال پيروزي با اشاره به مصدوميت محمد نوري اظهار داشت: نوري در بازي دوستانه دچار كشيدگي از ناحيه چهار سر زانو شد و ممكن است به بازي با راه آهن نرسد.
نارضايتي لمپارد از نيمكت نشيني
فرانك لمپارد پس از برتري چلسي مقابل منچسترسيتي از اين كه به عنوان بازيكن ذخيره وارد بازي شد ابراز نارضايتي كرد. چلسي در اين ديدار با گلي كه لمپارد در آخرين دقايق از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند موفق شد صدرنشين ليگ برتر را شكست دهد و فاصله خود را با مدعيان كم كند. لمپارد اين بازي را از روي نيمكت آغاز كرد و در نيمه دوم به زمين رفت.
مظلومي : باخت به نفت تبعات پيروزي در دربي بود
پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال استقلال شكست برابر نفت آبادان را تبعات پيروزي در دربي مي داند . او پس از سومين شكست تيمش در ليگ برتر گفت: اين تبعات پيروزي در دربي است. پيش بيني چنين نمايشي را مي كرديم. به هر حال ما بازي سنگيني را در 120 دقيقه انجام داده بوديم و در فاصله
3 ـ 4 روز بعد از آن بازي نتوانستيم ريكاوري مناسبي انجام دهيم. مظلومي درباره غيبت جباري و اميرآبادي و تاثير اين مسئله بر عملكرد استقلال در اين بازي گفت: ما در اين بازي چند بازيكن مصدوم داشتيم. پيش از بازي تيموريان هم از ما خواسته بود كه در اين ديدار حاضر نباشد چرا كه خسته بود اما به خاطر غيبت جباري، مجبور شديم كه او را 90 دقيقه بازي دهيم. بازي سنگين 120 دقيقه اي برابر پيروزي ، تبعاتش باخت به صنعت نفت بود.
     
   
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها