کد خبر: ۳۰۴۱۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی کردکوی استان گلستان از دستگیری مزاحمین نوامیس و محصلین در شهرستان کردکوی خبر داد.
سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی کردکوی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی مراجعه شهروندان، دانش‌آموزان و چندی از مسئولان به پلیس شهرستان مبنی بر ایجاد مزاحمت چند نفر موتورسوار در زمان تعطیلی مدارس موضوع دستگیری مزاحمین در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد تعداد ۶ نفر موتورسوار جوان پس از تعطیلی مدارس با حرکات نمایشی و خطرناک و همچنین ایجاد رعب و وحشت در میان دانش آموزان و شهروندان اقدام به ایجاد ناامنی می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: از آنجا که چنین اقداماتی باعث برهم زدن نظم عمومی و نارضایتی شهروندان شده بود اکیپ‌های ویژه متشکل از یگان امداد، کلانتری مرکز و ستاد اتظامی شهرستان تشکیل و با شناسایی دقیق مزاحمین و محل تردد آنان با پوشش انتظامی مناسب، در یک عملیات ضربتی پلیسی موفق به دستگیری تعداد ۶ نفر از این افراد شدند.

سرهنگ علی‌فر افزود: در همین راستا تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت توقیف و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان با جدییت با متخلفانی که به هر نحوی بخواهند باعث بر هم زدن نظم عمومی شوند و مراتب نارضایتی شهروندان را به وجود بیاورند با ابزار قانونی برخورد خواهد کرد و از مردم خواست چنین مواردی را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها