کد خبر: ۳۰۴۵۰۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
شفاف نوشت:
بنابر اظهارات رييس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور امسال مي توانيد عيد را با کمال آرامش در خانه هايتان سپري کرده و پس از آن براي درمان بيماري ها و کمبودهاي عصبي حاصل از عدم تفريح مناسب به پزشک مراجعه کرده و با يارانه درمان خود را درمان کنيد!
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفاف، عليرضا فياض بخش رييس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور در مصاحبه اي اظهار داشته که همانند سال گذشته که دولت تدبير و اميد سهميه سوخت نوروزي نداد، امسال نيز در برنامه، پرداخت سهميه سوخت نوروزي وجود ندارد.

وي در ادامه علت عدم واريز سهميه نوروزي را سوخت شدن بنزين دانسته در حالي که مي توان هزينه ي اين بنزين را به درمان اختصاص داد.

فياض بخش با اشاره به اينکه براي اختصاص ۶۰ ليتر بنزين به هر خودرو به عنوان سهميه سوخت نوروزي حدود ۴۰۰ ميليارد تومان بودجه صرف مي‌شود، گفت: اگر اين رقم صرف کاري مانند خدمات درماني بشود قطعا مردم راضي تر خواهند بود و کار موثرتري صورت گرفته ضمن اينکه با اختصاص اين سهميه مصرف را افزايش مي دهيم اقدامي که در نقطه مقابل مسائل زيست محيطي و درماني است.

عيد امسال در خانه هايتان بنشينيد!

اگر توانايي پرداخت هزينه براي بنزين آزاد نداريد امسال عيد هم هماننده سال گذشته بايد در خانه هايتان بنشينيد. دولت تدبير و اميد تصميم گرفته هزينه ي بنزين عيدانه سفرهاي مردمي را به درمان اختصاص دهد.

امسال عيد بعد از يک سال زحمت و دردسر و آلودگي و تورم بايد در خانه هايتان بنشينيد و تنها تفريحتان تماشاي ويژه برنامه هاي نوروزي تلويزيون باشد.

بنابر اظهارات رييس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور امسال مي توانيد عيد را با کمال آرامش در خانه هايتان سپري کرده و پس از آن براي درمان بيماري ها و کمبودهاي عصبي حاصل از عدم تفريح مناسب به پزشک مراجعه کرده و با يارانه درمان خود را درمان کنيد.

ذخيره يارانه سوخت براي کجا؟!

از ابتداي سال جاري تاکنون و با وجود اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها، متوسط مصرف بنزين ايران در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته رشدي دو درصدي را تجربه کرده است و به حدود ۷۰ ميليون ليتر در روز رسيده است.
مصرف بنزين به عنوان پرطرفدارترين فرآورده نفتي کشور از ابتداي سال جاري تاکنون در حالي رشدي حدود دو درصدي را تجربه مي‌کند که دولت تدبير و اميد از ابتداي سال جاري تاکنون طرح‌هاي متعددي همچون افزايش قيمت اين فرآورده استراتژيک نفتي به بيش از ۱۰۰۰ تومان، ابطال و ساماندهي سهميه‌هاي بنزين با اولويت خودروهاي عمومي و خدماتي و در نهايت عرضه دو نرخي بنزين با حذف سهميه‌هاي بنزين ۴۰۰ توماني را در دستور کار قرار داده است.

اين مقدار صرفه جويي يارانه اي دولت قرار است چه موقعي به دست مردم برسد و هزينه شود و آيا بايد مردم هزينه افت قيمت نفت و کمبود و کسري بودجه را بدهند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها