کد خبر: ۳۰۵۲۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
این پرونده شائبه‌هایی را در مورد یک دروازه بان و یک مدافع در تیم کی‌روش مطرح می‌کند که ارتباط مستقیم با خود مربی پرتغالی دارند.

به گزارش پایگاه 598، مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی اش، مربوط به اتفاقات جلسه با دبیر کل جدید فدراسیون می‌شد، جلسه‌ای که حالا به سوژه اصلی فوتبال ایران تبدیل شده است.

 

سرمربی تیم‌ملی که مشخص است با اسدی وارد جنگی تمام عیار شده، در خصوص صحبت‌های او گفته است: «طبق صحبت‌های آن روز اسدی او علامت سوالی مقابل عملکرد من گذاشت. همانطور که می‌دانید و ایشان هم می‌دانند در 4 سال گذشته حقوق‌ها را به موقع نگرفتیم و پاداشی هم در کار نبود. بنابراین به جای این که دبیرکل از ما هم تشکر کند به ما و خانواده‌های ما توهین کرد. ما با از خودگذشتگی و فداکاری و بدون اینکه هیچ پولی بر سر سفره خانواده‌مان ببریم زحمت کشیدیم.»

 

اما این توهین چه بوده است که سرمربی تیم‌ملی را برآشفته کرده است. با رسانه‌ای شدن این صحبت‌ها شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند بدانند ریشه اختلاف کی‌روش با جانشین نبی چیست.

 

بر اساس شنیده‌ها ماجرا به جلسه اول کی‌روش و اسدی برمی گردد، جلسه‌ای که آقای دبیر کل پرونده‌ای را رو می‌کند که از طریق وزارت ورزش به دستش رسیده است.

 

این طور که گفته می‌شود این پرونده شائبه‌هایی را در مورد یک دروازه بان و یک مدافع در تیم کی‌روش مطرح می‌کند که ارتباط مستقیم با خود مربی پرتغالی دارند.

 

بر اساس اخبار رسیده همین صحبت‌های اسدی کی‌روش را حسابی عصبانی می‌کند و این در حالی است که آقای سرپرست روی حرف‌هایش می‌ماند و مدعی می‌شود با مدرک این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

 

در اینجا بد نیست به این نکته اشاره داشت که در ماه‌های اخیر مدام عنوان شده اسدی یکی از افراد نزدیک به وزارت ورزش است و با توجه به همین مساله اطلاعاتی دارد که کمتر کسی به آنها دسترسی داشته است. البته تمام این مسایل تنها در حد شنیده‌هاست و از سوی هیچ کدام از طرفین تایید نشده است.

 

انتخاب بازیکن در حیطه اختیارات سرمربی است و او به همین دلیل نسبت به تصمیماتش در این زمینه کاملا حق را به خود داده است. از طرف دیگر پرونده‌ای که گفته می‌شود در وزارت ورزش وجود دارد ریشه اختلاف وزیر ورزش با سرمربی تیم‌ملی هم هست. وزیری که به دنبال شفافیت در عملکرد است.

 

باید دید این پرونده آنقدر سند و مدرک مستند دارد که بتواند به آن استناد کرد و آن را به روی کی‌روش آورد یا تمام این حرف و حدیث‌ها در حد گمانه‌زنی است و به‌همین علت هم اینچنین سرمربی تیم‌ملی را برآشفته است.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها