کد خبر: ۳۰۶۶۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
علی کفاشیان:
رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با «نسیم» افزود: جدایی کی‌روش هیچ ربطی به جلسه‌اش با دبیرکل فدراسیون ندارد/ ماندن یا رفتن کی‌روش بستگی به خودش دارد

به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان در مورد احتمالا ماندن کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران به «نسیم» گفت: این که کی‌روش بماند یا برود خیلی مربوط به فدراسیون فوتبال نمی‌شود. یک بحث، بحث تمایل فدراسیون فوتبال به ادامه همکاری کی‌روش است که ما بارها اعلام کرده‌ایم که دوست داریم کی‌روش بماند و اغلب اعضای هیئت رییسه هم همین نظر را دارند. اما بخش دیگر به خود کی‌روش مربوط می شود و این که آیا او خودش می‌خواهد بماند یا نه. مدتی است که کی‌روش صحبت‌هایی در مورد رفتن از فوتبال ایران می کرد و ولی ما آن را رسانه ای نکردیم. ما نمی خواستیم این موضوع را عموم مردم بدانند. به همین دلیل است که من فکر می کنم اگر قرار است کی‌روش بماند خودش باید تصمیمش را عوض کند و ما همه کاری برای ماندن او انجام داده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر رفتن کی‌روش به جلسه اش با علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ربط دارد هم گفت: هیچ ربطی ندارد و من همانطور که گفتم  کی‌روش پیش از جام ملت ها زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی اش سرداده بود. به هرحال انتقاد در همه جای دنیا وجود دارد واین دلیل نمی شود که با یک انتقاد یک نفر تصمیم بر استعفا بگیرد و اصلا این موضوع منطقی هم نیست. به هرحال مدیران فدراسیون فوتبال حق دارند از سرمربی تیم ملی گزارش عملکرد بخواهند و این اصلا موضوع عجیبی نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد این که پیش از عید گفته بود کی‌روش با یک تیم به توافق رسیده است و حالا نام آن چیست هم می گوید: من هرگز نگفتم کی روش با تیمی به توافق رسیده است. من گفتم فکر می کنم کی‌روش با یک تیم به توافق رسیده است و به همین دلیل هم دیگر تمایلی به کار در فوتبال ایران را ندارد. به هرحال این حدس من به این خاطر بود که او مدتی بود که از کار کردن در تیم ملی سرد شده بود ولی من هرگز این خبر را قطعی اعلام نکردم و الان هم نمی‌دانم او چه تصمیمی برای آینده فوتبالی‌اش دارد.
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها