کد خبر: ۳۰۶۷۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
حميد درخشان سرمربي پرسپوليس با عصبانيتي غيرمنتظره سوشا مکاني دروازه‌بان تيمش را اخراج شده اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، درخشان که بیرون از کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران حرف می‌ زد، با ناراحتی از فرصت های هدر رفته بیشمار تیمش گفت و از فرصت نشناسی علیپور مهاجم جوان تیم انتقاد کرد و گفت: وقتی نمی‌ زنید این اتفاقات می‌ افتد. مربی بد می‌ شود، تیم بد می‌ شود. من که مسوول گل زدن بازیکنان نیستم. وقتی بازیکن می‌ آید و قدر لحظات را نمی‌ داند، همین می‌ شود. علیپور آمد داخل زمین و دو فرصت گل صددرصد را هدر داد. اما دیدید که طارمی گل زد. مهاجم باید گل بزند وقتی این کار انجام نمی‌ شود، معلوم است که نتیجه چه خواهد بود.

درخشان درباره سوشا مکانی هم گفت: این جا من به صراحت می‌ گویم که سوشا دیگر جایی در پرسپولیس ندارد. در پرسپولیس یا جای من است یا جای او.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم احساسی است یا نه گفت: به هیچ وجه اینطور نیست. من همین جا رسما اعلام می‌ کنم تا وقتی هستم سوشا به پرسپولیس برنمی گردد. ایشان برود باشگاه رضایت نامه بگیرد و تیم بعدی خودش را انتخاب کند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این ادعای سوشا که بعد از اردوهای تیم‌ملی به دلایل نامعلوم کنار گذاشته می‌ شود گفت: اصلا چنین چیزی نیست، خود سوشا می‌داند که من بزرگترین حامی او بوده ام و حتی نیلسون را با این توجیه که سوشا سرمایه ملی ماست، کنار گذاشتم.

او در پاسخ به سوال دیگری درباره خصومتش با کی‌روش و موضوع مکانی گفت: بار دیگر می‌ گویم چنین چیزی صحت ندارد. من بزرگترین حامی سوشا بوده ام و خود او همه چیز را می‌ داند.

درخشان درباره شایعه اخراجش هم گفت: این شایعه همیشه بوده. قبل از بازی مشهد، قبل ازبازی لخویا، بعد از بازی النصر ... من تمرکزم را می‌ گذارم روی بازی بعدی و امیدوارم که هواداران را خوشحال کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها