کد خبر: ۳۰۶۷۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر/علي غفاري کارگردان «ابوزينب» از آغاز دوبله اين فيلم سينمايي به سرپرستي حميدرضا آشتياني‌‌پور از نيمه دوم فروردين براي اکران در ايران خبر داد.
علي غفاري کارگردان «ابوزينب» درباره آماده‌سازي اين فيلم سينمايي براي اکران عمومي به خبرنگار مهر گفت: اين فيلم سينمايي در حال آماده سازي براي اکران در ايران است و بنا داريم شرايط کار را فراهم کنيم تا «ابوزينب» به بهترين شکل در کشورمان روي پرده رود.
کارگردان فيلم «استرداد» ادامه داد: بر همين اساس حميدرضا آشتياني پور به عنوان دوبلاژ در حال دوبله از عربي به فارسي است و پيش بيني شده که اين مرحله تا پايان فررودين ماه به پايان برسد.
وي درباره زمان اکران اين فيلم سينمايي گفت: بر اساس برنامه ريزي انجام شده بنا داريم اين فيلم را همزمان با روز قدس يا عيد سعيد فطر اکران کنيم.
اين کارگردان با اشاره به نمايش اين فيلم در بيروت پايتخت لبنان گفت: چندي پيش به مناسبت روز مادر که در تقويم ملي مردم لبنان تاريخ دوم فروردين ماه است فيلم «ابوزينب» با حضور علي جنتي وزير ارشاد ايران، سفراي دو کشور و مقام هاي عالي رتبه کشور لبنان نمايش داده شد.
وي در پايان گفت: نمايش اين فيلم که با حضور مادران شهيد لبناني همراه بود با استقبال بسياري مواجه شد و بازخوردهاي خوبي از اين نمايش دريافت کردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها