کد خبر: ۳۰۶۸۷۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
تیم الشحانیه امروز در دیداری حساس به مصاف لخویا خواهد رفت و در صورت شکست در این دیدار به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، تیم الشمال در لیگ ستارگان با شکست در بازی شب گذشته برابر الجیش با 5 گل شکست خورد تا سقوطش به دسته پایین تر محرز شود.

تیم الشحانیه نیز که مهرداد پولادی، مسعود شجاعی و علی جوکار را به عنوان سه بازیکن خارجی در اختیار دارد در یک قدمی سقوط قرار دارد و شکست در سه بازی اخیر نیز این تیم را در بدترین وضعیت قرار داده و در صورت از دست دادن امتیاز در بازی امروز برابر لخویا که قهرمانی لیگ قطر را به خود اختصاص داده به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

مسعود شجاعی در این بازی به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند و لوکا بوناچیچ در این بازی به مهرداد پولادی و جوکار چشم دوخته تا بتواند از سقوط نجات یابد. سرمربی سابق سپاهان که هدایت این تیم قطری را برعهده دارد در این باره گفته: باید حتما در این بازی به پیروزی برسیم. تفوات زیادی در دو باشگاه بابت امکانات و مسائل فنی وجود دارد و ما در این بازی مسعود شجاعی را نیز در اختیار نداریم.

میشاییل لادروپ، سرمربی لخویا نیز گفت: باید برای رسمیت بخشیدن به قهرمانی مان در این بازی هم به برتری برسیم.

به نظر می رسد با توجه به قهرمانی لخویا در لیگ ستارگان و شرایطش در لیگ قهرمانان تمرکز خود را بیشتر روی صعود از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان گذاشته باشد. آنها در گروه پرسپولیس و در رتبه سوم حضور دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها