کد خبر: ۳۰۶۹۲۷
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
ديدار تيم هاي آ اس رم و ناپولي از هفته 29 سري آ ايتاليا لحظاتي پيش با نتيجه 1-0 به سود آ اس رم خاتمه يافت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، دو تیم در شرایطی به این دیدار رسیده بودند که ناپولی از هفته 24 دیگر رنگ پیروزی را به خود ندیده و از 4 بازی قبلی خود تنها 2 امتیاز کسب کرده بود. آ اس رم نیز پس از چند هفته ناکامی، سرانجام هفته گذشته در خانه چزنا با یک گل پیروز شده بود. بازی رفت دو تیم نیز با برتری ناپولی همراه شده بود.

بازی تا دقیقه 20 بدون خلق هیچ موقعیت گلی دنبال می شد تا اینکه در این لحظه، میرالیم پیانیچ از فاصله 30 متری اقدام به شوتزنی کرد که این ضربه مماس با تیرک دروازه به بیرون رفت. 5 دقیقه بعد بود که آ اس رم روی دومین موقعیت جدی خود به گل دست یافت. نفوذ عالی ایتوربه به قلب خط دفاعی ناپولی با پاس او به سمت راست برای فلونزی همراه شد. این بازیکن پس از نفوذ به محوطه جریمه یک پاس رو به بیرون عالی به پیانیچ داد و این بازیکن بوسنیایی نیز با یک ضربه بغل پای فنی و دقیق، دروازه ناپولی را باز کرد تا رمی ها 1-0 پیش بیفتند.




ناپولی پس از دریافت این گل جلو کشید و دو بار روی حرکات خوب مرتنس و کایخون می توانست به گل تساوی دست یابد که اینگونه نشد. در دقیقه 39، ده گوژمان در بهترین شرایط صاحب توپ شد اما مانولاس با پرتاب خود به سمت توپ، مانع خلق موقعیت گل برای ناپولی شد.

شاید جدی ترین موقعیت ناپولی در دقیقه 42 توسط هیگواین به هدر رفت. این بازیکن روی پاس عمقی جورجینیو صاحب موقعیت خوبی شد. ضربه اول او را مانولاس برگشت داد اما بار دوم شلیک این مهاجم آرژانتینی به بیرون رفت تا بخت مناسب دیگری برای ناپولی از دست برود. ضمن اینکه رم نیز توسط لیائیچ یک فرصت عالی را برای زدن گل دوم از دست داد تا این نیمه با برتری 1-0 رم به اتمام برسد.

نیمه دوم را ناپولی هجومی آغاز کرد؛ در حالیکه رم آشکارا عقب نشسته بود تا از تک گل ارزشمند خود محافظت کند. آبی پوشان ناپولی اولین موقعیت خود را در دقیقه 53 خلق کردند. ده گوژمان با پاس خوب خود، مرتنس را درون محوطه جریمه رم صاحب توپ کرد اما ضربه پای چپ این بازیکن را ده سانتیس مهار کرد. 4 دقیقه بعد باز هم روی یک و دوی عالی جورجینیو و مرتنس، این مهاجم بلژیکی با پای چپ توپی را به سمت دروازه رم شلیک کرد که این بار هم حاصلی برای ناپولی نداشت.

در دقیقه 67 بازی بازهم ناپولی صاحب موقعیت گلزنی شد. پاس ده گوژمان به گابیادینی رسید و شوت این بازیکن را ده سانتیس مهار کرد. 11 دقیقه بعد باز هم این مرتنس بود که مدافعان رم را یکی پس از دیگری جا گذاشت و گابیادینی را صاحب موقعیت کرد. ضربه این بازیکن به وسط زده شد و دسانتیس کار دشواری برای مهار توپ نداشت.



بازی تا دقایق پایانی با حملات ناپولی دنبال می شد و رم حتی یک موقعیت گلزنی نیز به دست نمی آورد. در دقیقه 87 بازی بود که ایتوربه روی پاس ایباربو، با دروازه بان ناپولی تک به تک شد. این بازیکن آرژانتینی حتی دروازه بان را نیز جا گذاشت اما دروازه خالی را به بیرون زد تا بهترین بخت رم برای افزایش فاصله از دست برود.

بازی در دقایق واپسین نیز گلی را به همراه نداشت تا ناپولی پنجمین بازی بدون برد خود را پشت سر بگذارد و رم به دومین برد متوالی خود دست یابد. آ اس رم با این پیروزی، جایگاه خود در رده دوم را مستحکم تر کرد و ناپولی نیز در رده چهارم باقی ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها